عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه فرماندار شهرستان آزادشهر با اتحادیه مرغداران شهرستان


جلسه فرماندار شهرستان آزادشهر با اتحادیه مرغداران شهرستان

جلسه فرماندار شهرستان آزادشهر با اتحادیه مرغداران شهرستان

فرماندار شهرستان آزادشهر در نشست با مرغداران گفت: از تلاش و اقدامات مرغداران در راستای تامین گوشت مرغ و همچنین افت تلفات به کمتر از 5 درصد تشکر و قدردانی میکنم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز شنبه 6 بهمن ماه ، نشست مشترک اتحادیه مرغداران با حضور "دکتر سید رسول حسینی" فرماندار، مهندس کخله معاون امور دام سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس جامی مدیر پشتیبانی امور دام و برخی از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش های مرغداران گفت: معاونت امور دام استان و شرکت پشتیبانی باید در راستای تامین ذرت و کنجاله سویا برای مرغداران حداکثر تلاش خود را داشته باشد تا مرغداران با جوجه ریزی به موقع باعث کاهش التهابات بازار مرغ باشند.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی های انجام شده، بیان خواسته های مرغداران و توضیحات معاون امور دام سازمان جهادکشاورزی استان مقرر شد:

افزایش توزیع مرغ طرح تنظیم بازار در سطح شهرستان، کاهش فاصله دوره های جوجه ریزی از 90 روز به 70 روز ، کاهش واسطه گری ها در توزیع نهاده ها و خرید مرغ از مرغداران با محوریت شرکت پشتیبانی امور دام ، جوجه ریزی به موقع مرغداران برای تنظیم بازار مرغ شب عید و توزیع ذرت و کنجاله سویا با نرخ مصوب دولتی به مرغداران انجام شود.


جلسه فرماندار شهرستان آزادشهر با اتحادیه مرغداران شهرستان

 

جلسه فرماندار شهرستان آزادشهر با اتحادیه مرغداران شهرستان


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 586
  • کد خبر : 56499