عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای مشاورین فرمانداری شهرستان آزادشهر تشکیل شد


شورای مشاورین فرمانداری شهرستان آزادشهر تشکیل شد

شورای مشاورین فرمانداری شهرستان آزادشهر تشکیل شد

فرماندار شهرستان آزادشهر تاکید کرد: فلسفه وجودی شورای مشاورین فرمانداری ، احصا مشکلات و نارسایی ها در حوزه های مختلف و بیان ایده های کاربردی برای رفع آن در سطوح مختلف اداری می باشد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در احکام جداگانه ای شورای مشاورین فرماندار که متشکل از مشاور رسانه ای، مشاور عمرانی، مشاور سرمایه گذاری، مشاور هماهنگی و پیگیری امور مشاورین و مشاور گردشگری می باشد را منصوب و در اولین جلسه شورای مشاورین شرح وظایف و سیاست گذاری حوزه مشاورین را برای آنان تشریح کرد.

فرماندار اظهار داشت: نظارت در دو بعد موفق و کاربردی است: یک نظارت اداری و دوم نظارت مردمی. نیاز است شورای مشاورین در بعد نظارت مردمی فعال و کمبودها، نارضایتی ها را همراه برای ایجاد راهکارهای مناسب ارائه دهد.

وی خطاب به مشاوران عمرانی و سرمایه گذاری گفت: احصا ظرفیت ها و پتانسیل های متعدد در حوزه های مختلف سرمایه گذاری و رایزنی و تسهیل امور سرمایه گذاران از وظایف خاص این حوزه از مشاورین می باشد که در این زمینه با تشکیل اتاق فکر سعی کنید خروجی ملموس و قابل دفاع در پایان مسئولیت خود ارائه دهید.

حسینی تصریح کرد: تشکیل دبیرخانه مشاورین و برگزاری منظم و هدفمند جلسات و پیگیری مصوبات را با جدیت دنبال کنید و به صورت ماهیانه در حوزه های کاری خود گزارش عملکرد ارائه دهید.

در ادامه مشاورین حوزه های مختلف ضمن تشکر از حسن اعتماد فرماندار شهرستان، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه بهبود امورات شهرستان ارائه نمودند.


شورای مشاورین فرمانداری شهرستان آزادشهر تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 516
  • کد خبر : 57310