عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 10 روستای بخش مرکزی گنبد کاووس از نعمت گاز بهره مند شدند


10 روستای بخش مرکزی گنبد کاووس از نعمت گاز بهره مند شدند

10 روستای بخش مرکزی گنبد کاووس از نعمت گاز بهره مند شدند

باحضور فرماندار شهرستان گنبد کاووس و مدیرعامل شرکت گاز استان، آیین افتتاح متمرکز گازرسانی به 10 روستای بخش مرکزی شهرستان در روستای ملک علی تپه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، پروژه گازرسانی به 10 روستای گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است که با بهره برداری از این پروژه ها هشت هزار 328 نفر از اهالی این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در این آیین و در جمع مردم روستای ملک علی تپه گفت: استکبار جهانی با تشکیل گروهک های تروریستی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی، برنامه خطرناک مسلمان کشی را اجرایی کرده اند.
مهندس محمد حمیدی افزود: آنان تلاش می کنند تا از این طریق کشتن مسلمان بدست مسلمان دیگر در کشورهای اسلامی گسترش پیدا کند.
وی گفت: سیاست های نخ نمای ایجاد اختلاف بین مسلمانان و مذاهب اسلامی نتوانست آنان را به اهدفشان برساند به همین خاطر با تشکیل گروهک های تروریستی مسلمان کشی را در بین کشورهای اسلامی رواج داده اند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با تبریک دهه فجر گفت: دشمنان ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به انحای مختلف تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند ولی اتحاد و همدلی مردم و تبعیت انان از رهبری انقلاب سبب خنثی شدن تمامی توطئه های آنان شده است.
مهندس حمیدی در ادامه رساندن امکانات رفاهی و دستیابی به توسعه را در روستاها از برنامه های دولت دانست و گفت: توسعه همه جانبه در روستاها از اولویت های اصلی این دولت است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعتبارات خوبی برای توسعه گام به گام روستاها و منطقه در نظر گرفته شده که امیدواریم با جذب این اعتبارات و اجرای طرح های مختلف، روستاهای این شهرستان از محرومیت خارج شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این آیین گفت: در دهه فجر امسال 74 پروژه گازرسانی در سطح استان به بهره برداری رسید.
صفرعلی جمال لیوانی افزود: برای اجرای این طرح ها 163 میلیارد ریال هزینه شده است.
در آیین بهره برداری از این پروژه ها نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان استانی و شهرستان گنبدکاووس همچنین جمع کثیری از اهالی روستاهای آبادان تپه و ملک علی تپه حضور داشتند.

10 روستای بخش مرکزی گنبد کاووس از نعمت گاز بهره مند شدند

 

10 روستای بخش مرکزی گنبد کاووس از نعمت گاز بهره مند شدند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 3436
  • کد خبر : 6103