عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است


روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

فرماندار کردکوی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است که نتیجه آن تزریق امید و آرامش در جامعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، مجتبی جمالی افزود: انتقاد و رصد عملکرد دولت به نمایندگی از مردم، پیگیری مطالبات بحق مردم و پاسخگو نمودن مسولان و بالاخره ممانعت از تاریخ سازی احتمالی حاکمیت از دیگر محسنات حضور مطبوعات مردمی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در پرداختن به موضوعات مربوط به رشد و توسعه مدیریت شهرستان همگام با دولت تدبیر و امید نگاهی اعتدالی داریم گفت: مبنای مدیریت صحیح کشور حاکمیت عقلانیت است و اعتدال و میانه روی از شیوه های مهم اعمال مدیریت در سطح شهرستان است.فرماندار کردکوی اضافه کرد: در پرداختن و بسترسازی توسعه و سازندگی هدفی جزء استفاده از همه ظرفیتهای شهرستان بویژه جوانان نداریم.

جمالی توجه به نقاط مشترک در تعامل با همه گروه های سیاسی را جزو اعتقادات و برنامه های خود دانست و افزود: رشد و توسعه شهرستان نیازمند حضور همه گروه های سیاسی و فعالیت موثرمطبوعات و اصحاب رسانه است.

رئیس شورای اداری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در بحث گزارش عملکرد دوران تصدی خود گفت: پرداختن به امور شهرستان و مدیریت آن مستلزم جمع آوری اطلاعات و دانش لازم است که این موضوع چندماهی از وقت فرمانداری را بخودش اختصاص داد. وی افزود: برابر پیگیری ها بعمل آمده تاکنون بصورت کلی 70 % اعتبارات مصوب شهرستان تخصیص یافته است که انشالله تا پایان سال مالی (خرداد سال 94) به 90% افزایش می یابد.آقای جمالی از اختصاص بیش از 95 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان خبر داد و گفت بیش از بیست میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی در اجرای طرح های هادی و بهسازی و تکمیل پروژه های عمرانی روستاها  هزینه شده است که تخصیص این میزان هزینه در روستاها در کل استان بی نظیر است.

آقای جمالی در پاسخ به سوال خبرنگار رادکانا که پرسیده بود دستاورد حضور ریاست جمهوری در شهرستان چیست گفت: با توجه به کم نظیر بودن قابلیت های گردشگری شهرستان در سطح استان و با عنایت اینکه در سفر اخیر ریاست جمهوری جزیره آشوراده به عنوان محور توسعه گردشگری استان معرفی شده است و نزدیکی شهرستان به این نقطه، زمینه های توسعه گردشگری در شهرستان را بیش از هر زمان دیگری فراهم کرده است. آقای جمالی فراهم سازی بسترهای توسعه، جذب توریست و جلب سرمایه گذار را به عنوان مبنای توسعه گردشگری شهرستان عنوان کرد و افزود: تهیه و اجرای لوپ گردشگری غرب استان در کردکوی از اهداف و برنامه های این فرمانداری است.

وی سفر ریاست محترم جمهوری را یک سفر صرفا استانی ندانست و افزود:با وجود بیش از 1000 پروژه نیمه تمام در سطح استان، مقرر گردید که  پروژه های ملی شناسایی و اعتبارات آن تخصیص یابد و تا پایان سال مالی 94 به بهره برداری برسد.

فرماندار کردکوی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید سیاست های فرمانداری در مورد شورای شهر و شهرداری کردکوی چیست!؟ گفت: مهمترین دغدغه ما و مجموعه همکاران در فرمانداری توسعه شهرستان است و به  مبانی این توسعه متعهدیم.

وی افزود: شورای شهر کردکوی و شهرداری می تواند موتور حرکت توسعه شهرستان باشد. فرماندار ی کردکوی گفت در آغاز راه تصور این بود که شهرداری و شورای شهر کردکوی ما را بیش هر ارگان یا سازمان دیگری در دست یابی به اهداف توسعه شهرستان یاری رساند اما متاسفانه واقعیت های موجود چیز دیگری بود.

فرماندار کردکوی ضمن پرهیز دادن اعضای محترم شورا در زمینه استفاده از شیوه آزمون خطا در انتخاب شهردار تاکید کرد شوراهای اسلامی مولود مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فرمانداری با تمام وجود از منتخبین شوراها حمایت میکند و این را یک وظیفه قانونی می داند.

گفتنی است در این نشست خبری  12 خبرنگار (محلی و استانی) و اصحاب رسانه ها حضور داشتند و در پایان با حضور در جایگاه فرمانداری اقدام به گرفتن عکس یادگاری نمودند. 

روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

 

روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

 

روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

 

روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

 

روشنگری و اعتلای افکار عمومی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 720
  • کد خبر : 7092