عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 72 نانوایی در بندر گز مشغول پخت نان مورد نیاز مردم هستند


72 نانوایی در بندر گز مشغول پخت نان مورد نیاز مردم هستند

72 نانوایی در بندر گز مشغول پخت نان مورد نیاز مردم هستند

فرماندار بندرگز گفت : 72 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مشغول پخت نان مورد نیاز مردم هستند.

"علی اصغر میرزایی" در چهارمین جلسه کارگروه امور گندم، آرد و نان شهرستان بندر گز در سال 94 افزود : با هدف تامین نان مورد نیاز شهروندان ، روزانه 14 تن آرد در شهرستان بندرگز مصرف می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه دولت مبنی بر آزاد سازی نرخ های واحدهای نانوایی در دوره زمانی تعریف شده، گفت: تاکنون 10 واحد نانوایی در شهرستان بندرگز به صورت آزادپز فعالیت خود را آغاز کردند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف نان تاکید داشت: بازرسی های دستگاه های نظارتی از نانوایی ها بصورت منظم انجام تا نان با کیفیت در ساعت زمانی مورد نیاز پخت و به مردم عرضه شود.

میرزایی از کشیک نانوایی ها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : نانوایی های شهرستان باید در ساعات تعیین شده به مردم نان عرضه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ادامه داد : نانوایی ها به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت غذایی مردم باید دقت کنند تا نان با کیفیت به دست مردم بدهند.

میرزایی با تاکید بر لزوم بازرسی منظم از نانوایی های سطح شهرستان، اظهار داشت: عملکرد نانوایی های ارزیابی می شود و با افرادی که در این زمینه بی توجهی کنند برخورد قانونی صورت می گیرد .

وی همچنین خواستار نظارت دقیق دستگاه های ذیربط بر کارخانه های آرد به منظور تولید آرد با کیفیت و به دنبال آن تولید نان مطلوب شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 831
  • کد خبر : 9826