عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام ۲۱۳۵ گلستاني در سامانه فارغ التحصيلان جوياي كار دانشگاهي


ثبت نام ۲۱۳۵ گلستاني در سامانه فارغ التحصيلان جوياي كار دانشگاهي

ثبت نام ۲۱۳۵ گلستاني در سامانه فارغ التحصيلان جوياي كار دانشگاهي

دكتر "علی اكبر جلالی" ، پدر علم آی تی ایران، در نخستین جلسه شورای اداری استان با اشاره به توسعه استان گلستان در جهان مجازی و مشاغل دانش بنیان، گفت: برنامه ریزی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، برنامه ریزی برای ایجاد شهرهای الكترونیك استان، برنامه ریزی برای ایجاد ارتباط ویدئویی با شهروندان و برنامه ریزی برای یكپارچه سازی خدمات الكترونیك استان از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این بخش است.
وی افزود: امسال باید در استان گلستان نشان دهیم كه سیاست های مقام معظم رهبری با روش های علمی و دانش بنیان قابل پیاده شدن است.
پدر علم آی تی ایران با اشاره به ثبت نام فارغ التحصیلان جویای كار دانشگاهی در استان، تصریح كرد: اگر به ازای هر یك نفر دولت ۴ میلیون تومان كمك كند، دو میلیون تومان صرف آموزش های مجازی و مابقی صرف حرفه ای شدن فراغ التحصیلان خواهد شد.
جلالی تورم و اشتغال را دو مشكل عمده كشور خواند و اظهارداشت: موضوع اشتغال و كارآفرینی به ویژه برای فارغ التحصیلان جویای كار دانشگاهی كشور یكی از مشكلات اساسی است كه باید با استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی ملی و بین المللی، اقدامات نوآورانه و خلاقانه آن را حل كرد.
وی در خصوص توسعه مشاغل دانش بنیان، گفت: می توان بازارهای مجازی را به عنوان یك لایه بالاسری بازارهای سنتی به وجود آورد تا بستر توسعه مشاغل دانش بنیان و حرفه ای محور در حوزه ict برای بخش فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای كار شكل بگیرد.
جلالی با اشاره به بازار مجازی و توسعه مشاغل ict استان مجازی، افزود: بازار مجازی یك بازار تخیلی نیست كه ارتباط فیزیكی بین مدیران، كاركنان بنگاه های كوچك، متوسط و بزرگ اقتصادی با مخاطبان و مشتریان در آن حذف شده باشد.
وی ادامه داد: بازار مجازی مورد نظر برای توسعه مشاغل ict در محیط های كسب و كار فضای فیزیكی بنگاه های اقتصادی و خدماتی بخش خصوصی و دولتی سنتی شكل می گیرد.
جلالی در پایان تاكید كرد: برای اجرای استان مجازی و اشتغال و كارآفرینی، آمارهای داخل استان باید دقیق باشد.


تأیید کننده خبر : قائینی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 3516
  • کد خبر : 61