عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح هتل آکام شهرستان آزادشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان

با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

افتتاح هتل آکام شهرستان آزادشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان

افتتاح هتل آکام شهرستان آزادشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان

با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هتل آکام شهرستان آزادشهر با اغتبار 30 میلیارد تومان و اشتغال 40 نفر افتتاح و به بهره برداری رسید. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه شورای اداری شهرستان های آزادشهر و رامیان با حضور دكتر مونسان معاون رييس جمهور، امامان جمعه آزادشهر و راميان، دكتر ابراهيمي نماينده مجلس شوراي اسلامي، فرمانداران دو شهرستان، شهرداران ، بخشداران و اعضاي شوراي اداري دو شهرستان در محل هتل آكام با محوریت افتتاح متمرکز پروژه های گردشگری استان و افتتاح هتل آکام آزادشهر برگزار شد.
حسيني فرماندار آزادشهر در این مراسم ضمن خوشامدگویی به معاون رییس جمهور گفت: شهرستان آزادشهر را با كمك مسئولين ملي و استاني زينت شهرهاي گلستان خواهيم كرد.
از دكتر مونسان ميخام با استفاده از ظرفيت ملي خود نگاه ويژه اي به آزادشهر شهر وحدت و همدلي داشته باشد. وی افزود: وجود ٥ هتل يكي از ظرفيت هاي ويژه آزادشهر مي باشد.
علیرضا ابراهیمی، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در ادامه این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مهمانان خطاب به معاون رئیس جمهور ، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان ۷ شهر وجود دارد که دارای جاذبه‌ها، تنوع قومی و مکانها گردشگری ویژه و مخصوصی می باشند و می توانند به عنوان محلی برای گردشگری تبدیل شوند.
وی افزود: بارگاه امامزادگان آق امام که در بالای کوه در دل طبیعت واقع شده، گل رامیان، آبشار شیر آباد، مراتع تاتار، پارک زیتون و شبنم، باغ تاشته و ... از مناطق زیبای این شهرستانهاست که قابلیت گردشگری را دارد.
در ادامه دكتر مونسان معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور در جلسه شوراي اداري شهرستان آزادشهر گفت: وضعيت كشور بسيار حساس است و مديريت را دشوار ساخته است. مردم وفادار ايران اسلامي به پاي آرمان هاي خود ايستاده اند.
وی ادامه داد: امروز پروژه هاي زيادي در كشور به طور ويديو كنفرانس و با سرمايه گذاري حدود ١٨٠٠ ميليارد تومان و اشتغال مستقيم ٣٤٤٤ افتتاح و راه اندازي مي شود.
مونسان تصریح کرد: گلستان بايد مقصد گردشگري باشد اقدامات خوبي انجام شده و بنده نيز حمايت هاي لازم را انجام خواهد داد.
در ادامه مراسم معاون رییس جمهور ضمن افتتاح هتا آکام از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی هنرمندان این شهرستان بازدید کرد.
 

افتتاح هتل آکام شهرستان آزادشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان

 

افتتاح هتل آکام شهرستان آزادشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان

 

افتتاح هتل آکام شهرستان آزادشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 2228
  • کد خبر : 56153