عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زیبا سازی محیط و منظر شهری از مهمترین عوامل جذب گردشگر است

شهردار مراوه تپه :

زیبا سازی محیط و منظر شهری از مهمترین عوامل جذب گردشگر است

زیبا سازی محیط و منظر شهری از مهمترین عوامل جذب گردشگر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری مراوه تپه ، بیگی زاده ضمن بازدید از روند اجرایی آبنمای پارک شهر گفت : شهرداری مراوه تپه با هدف ایجاد فضایی دلپذیر و جلوه های بصری زیبا اقدام به احداث آب نمایی با طرح آلاچیق نموده است . 
شهردار مراوه تپه افزود : مساحت این آبنمای ترکیبی که در نوع خود بسیار خلاقانه و جدید طراحی شده 130 متر مربع بوده و عملیات احداث آن در حال اتمام می باشد و پس از پایان عملیات اجرایی با استفاده از لامپ های کم مصرف نورپردازی خواهد شد . 
وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری تأمین شده است گفت : در ساخت این آبنما از نیروهای بومی استفاده شده و 6 نفر مشغول به کار می باشند . 
شهردار با تأکید به اهمیت صنعت توریسم در توسعه شهرها اذعان داشت : اجرای طرح های نوآورانه و جدید در محیط شهری و به ویژه در پارک های شهر تأثیر بسزایی در جذب گردشگر خواهد داشت که این امر نیز در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر موثر خواهد بود . 
بیگی زاده ضمن قدردانی از حمایت های اعضای محترم شورای شهر تصریح کرد : دو نکته اساسی در زیباسازی محیط شهری وجود دارد که یکی ایجاد زیبایی و دیگری حذف و رفع تمامی چیزهایی که موجب بدمنظر شدن و نازیبایی شهر می شود و از شهروندان فهیم شهر نیز انتنظار داریم که مار را در بهبود فضای شهری یاری نمایند .

 

زیبا سازی محیط و منظر شهری از مهمترین عوامل جذب گردشگر است

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .