عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد 2 ایستگاه آتش‎نشانی تا پایان سال 98 در گرگان

شهردار گرگان خبر داد:

ایجاد 2 ایستگاه آتش‎نشانی تا پایان سال 98 در گرگان

شهردار گرگان گفت: به ازای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش‎نشانی براساس استانداردها نیاز است و بر این اساس دو ایستگاه آتش‎نشانی در سطح گرگان کم داریم و با افتتاح ایستگاه شماره هفت به دنبال این هستیم تا پایان سال 1398 ایستگاه شماره هشت را نیز افتتاح کنیم.

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه تا پایان سال، ایستگاه آتش‎نشانی شماره هفت در گرگان راه‎اندازی می‎شود، تاکید کرد: برنامه ارتقای استانداردهای آتش‎نشانی را تا پایان سال 1398 در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به پیگیری پروژه‎های تعریف شده در سطح شهر گرگان گفت: پروژه بافت تاریخی گرگان که در وسعت زیادی در نظر گرفته شده در پنج ماه نخست سال تمرکز ما برای دریافت مجوزهای لازم از سوی میراث فرهنگی بود و امیدواریم بتوانیم در نیم دوم سال با سرعت بیشتری این پروژه را اجرایی کنیم.

دادبود تصریح کرد: فراخوان جذب سرمایه گذار برای احداث هتل بین المللی شهرداری گرگان منتشر شده و همچنین زمین واقع در محل سایت  چهارشنبه بازار  که برایش پروژه تفریحی در نظر گرفته شده نیز آگهی مناقصه‎اش به چاپ رسیده و همچنین پروژه «سورتمه» در پارک «النگدره» در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم سرمایه‎گذاری آن را انجام دهیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه در تلاش هستیم پروژه‎های بزرگ شهری در سطح شهر توازن داشته باشد، یادآور شد:انجام پروژه تفریحی ملل از جمله پارک آبی و آکواریوم به همراه پارک عمومی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 دادبود افزود: طرح پروژه شهربازی در زمین «مریم آباد» گرگان برای کمیته کارشناسی ارسال خواهد شد و همچنین معبر سه‎راهی «طبیعت» و «نیایش» در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شهرداری با هجمه زیادی در دیوارکشی‌ها روبه رو است و تا جایی که همکاران ما بتوانند این موضوع را مدیریت می‎کنند.

وی به بحث تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و گفت: هزینه دفن زباله بسیار بالا است و یکی از مسائل که می‎تواند هزینه را کاهش دهد تفکیک زباله از مبدا است و در این راستا با سازمان پسماند جلسه‌ای داشتیم  و به صورت دسته‌بندی شده و پیشنهادهای مختلف بررسی می‎شود.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .