مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: مهمترین وظیفه
سازمان های دولتی خدمت رسانی به مردم است و ارائه طرح هایی از قبیل استقرار میز
خدمت در ادارات با هدف تسهیل درخدمت رسانی می باشد.
به گزارش اداره ارتباطات
و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان
گلستان در دومین جلسه کارگروه میز خدمت این اداره کل که با حضور فرهمندپور معاون توسعه مدیریت و
سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد افزود: با توجه به
گستردگی وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در زمینه های مختلف شهرسازی و
راهسازی وکثرت مراجعه کنندگان به این اداره کل راه اندازی و استقرار میز خدمت و یا
استفاده از سامانه های الکترونیکی جهت پاسخگویی به مردم با توجه به مصوبات و بخش
نامه های مربوط از اموری است که باید اجرایی شود.
وي افزود:تا کنون در این زمینه اقداماتی انجام شده که می
توان به راه اندازی میز خدمت در هر دو ساختمان شماره 1 و 2 ، احصاء اموری که در
قالب سامانه به ارباب رجوع ، خدمات ارائه کرد را می توان اشاره نمود.
محبوبی ادامه داد: در این رابطه علیرغم تلاشهای صورت گرفته،
برنامه ریزی شده جهت تکمیل و ارتقاء سطح خدمات میز خدمت و سامانه های مربوط در این
اداره کل راه اندازی گردد.
در ادامه این جلسه فرهمندپور بیان داشت: کاهش فساد اداری و
تسریع در امور ارباب رجوع از دلایل مهم راه اندازی میز خدمت در دستگاه های دولتی
طبق مصوبه محترم هئیت دولت می باشد.
وي افزود: شناسنامه دار شدن و الکترونیکی کردن کلیه خدمات از جمله اقداماتی
است که باید دستگاه های دولتی در جهت تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع انجام دهند.