نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

دفاتر پیشخوان می‌توانند اطلاعات خود را به روز رسانی کنند

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=472500کپی به کلیپ‌بورد

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از مهلت دوهفته ای به دفاتر برای بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه رتبه بندی دفاتر خبر داد.

به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ 
محمد احمدی در نشست بررسی دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: دفاتر
پیشخوان خدمات دولت دو هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات
و ارتباطات رادیوئی، سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر، اطلاعات خود را بررسی و
تکمیل کنند.

وی با
اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT
روستائی در طی چند سال گذشته به صورت بر خط راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به
اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای
تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهائی و اختصاص خدمات دستگاهها براساس رتبه دفاتر به
صورت الکترونیکی انجام می‌شود، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان بایستی با مراجعه به
این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات
خود را بررسی کرده و درصورت وجود مغایرت، آن را رفع کنند.
وی با تاکید
بر اینکه ارزیابی و رتبه‌بندی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ براساس اطلاعات این سامانه
انجام می‌شود، افزود: دارندگان پروانه دفاتر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان
تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir
در منوی خدمات الکترونیک، زیر منوی نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری
اطلاعات، یا آدرس الکترونیکی https://geps.cra.irبه سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT
روستائی دسترسی داشته باشند.
دستورالعمل
اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان را در 
اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار