نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

مهم ترین ویژگی مدیریت درمان گلستان باور کارکنان به سیستم مدیریت کیفیت است

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=316082کپی به کلیپ‌بورد

مهم ترین ویژگی مدیریت درمان گلستان باور کارکنان به سیستم مدیریت کیفیت است

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان درمراسمی که به جهت تودیع ومعارفه ریاست کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان برگزار شد تاکید کرد که مهم ترین ویژگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان درتمامی سطوح مدیریتی، کارشناسی و پرسنلی ، اعتقاد وباور قلبی به سیستم های مدیریت کیفیت است.

وی ادامه داد : گواه این ادعا کسب چندین گواهی نامه ایزو طی دهه گذشته است و اخیرا کسب جدیدترین ورژن از ایزو که ما را درکشور جزء اولین سازمانهایی قرار داد که این ورژن از ایزو را مستقر نموده اند .

دکتر نصرتی با اشاره به تودیع ومعارفه ریاست کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان، سیاست مدیریت درمان را توسعه انتصابات مدیریتی درحوزه بانوان دانست وتاکید کرد که ما از توانمندیهای بانوان درتمام حوزه های کاری بویژه مدیریتی بهره خواهیم برد.

مدیر درمان استان درادامه ضمن تقدیر از زحمات وخدمات ارزنده دکتر یزدی ، شیما چنگیزی را به عنوان رئیس کلینیک مذکور معرفی وبرای وی آرزوی توفیق نمود.

درادامه مراسم دکتر یزدی ریاست سابق کلینیک مذکور ، ضمن تقدیر از همه مدیران وکارشناسان درمان تامین اجتماعی استان به جهت همراهی و حمایت درطول مدت تصدی ریاست مرکز توسط وی ، افزود : ما همواره تلاش کرده ایم که بتوانیم با نظام مدیریت مشارکتی امور را پیش ببریم واز این به بعد هم درکنار ریاست جدید همکار و یار او خواهیم بود.

شیما چنگیزی ریاست جدید مرکز نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد و انتخاب وی به عنوان ریاست مرکز ، برنامه های خود را ادامه برنامه های فعلی دانست و تاکید کرد که هدف ما ایجاد محیطی آرام ودلچسب برای همکارانی است که صادقانه درتلاش جهت ارائه خدمت به بیماران هستند.

گفتنی است شیما چنگیزی قبلا درعناوین مامای درمانگاه علی آباد کتول، کارشناس اقتصاد درمان و کارشناس آموزش مدیریت درمان گلستان، ماما مسئول زایشگاه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و مدیر داخلی همان بیمارستان فعالیت نموده است.

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار