به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی مدیرکل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ از تشکیل کمیته ارتباطات نوروزی استان
گلستان به منظور بررسی ارتباطات در تعطیلات نوروزی خبر داد.
وی در تکمیل
این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سفرهای
نوروزی در استان، به منظور ایجاد هماهنگی، انسجام و نظارت هرچه بیشتر بر ارائه
خدمات ارتباطی مطلوب در این ایام، کمیتهای تحت عنوان کمیته ارتباطات تشکیل و
فعالیت ها را ساماندهی می کند.
این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سفرهای
نوروزی در استان، به منظور ایجاد هماهنگی، انسجام و نظارت هرچه بیشتر بر ارائه
خدمات ارتباطی مطلوب در این ایام، کمیتهای تحت عنوان کمیته ارتباطات تشکیل و
فعالیت ها را ساماندهی می کند.
رئیس شورای
مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام برنامه ریزی برای رفع مشکل آنتن
دهی در مناطق گردشگری استان اضافه کرد: کلیه اپراتورها موظف شدند تا وضعیت مناطق
گردشگری سراسر استان را بررسی و گزارش نمایند و در صورتی که در آن نقاط مشکلی وجود
داشت تا حد امکان برطرف نمایند
احمدی ضمن
اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی و هماهنگی اپراتورها گفت: در جاده ها و مکان
هایی که مشکل ضعف آنتن وجود دارد نیز مقرر شد با تعبیه دکلهای BTS سیار کمترین مشکل ارتباطی را داشته باشیم.
اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی و هماهنگی اپراتورها گفت: در جاده ها و مکان
هایی که مشکل ضعف آنتن وجود دارد نیز مقرر شد با تعبیه دکلهای BTS سیار کمترین مشکل ارتباطی را داشته باشیم.
مدیرکل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به تشریح اقدامات این کمیته در استانها پرداخت و
گفت: از وظایف مهم این کمیته شامل پیگیری افزایش ظرفیت شبکههای ارتباطی، نصب و
راهاندازی آنتنهای سیار (متحرک ) در جاده های مسافر پذیر ، مراکز زیارتی و
گردشگری، شناسائی نقاط ارتباطی کور و فاقد پوشش و تامین پوشش ارتباطی بر بستر طرح
ملی رومینگ، همچنین ایجاد مرکز تماس ۲۴ ساعته و حتی به صورت موقت در سطح استان و
معرفی آن به تمامی مسافران و گردشگران خواهد بود.
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به تشریح اقدامات این کمیته در استانها پرداخت و
گفت: از وظایف مهم این کمیته شامل پیگیری افزایش ظرفیت شبکههای ارتباطی، نصب و
راهاندازی آنتنهای سیار (متحرک ) در جاده های مسافر پذیر ، مراکز زیارتی و
گردشگری، شناسائی نقاط ارتباطی کور و فاقد پوشش و تامین پوشش ارتباطی بر بستر طرح
ملی رومینگ، همچنین ایجاد مرکز تماس ۲۴ ساعته و حتی به صورت موقت در سطح استان و
معرفی آن به تمامی مسافران و گردشگران خواهد بود.