علی اصغر طهماسبی با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژههای نیمهتمام، اظهار کرد: بهرهبرداری بهموقع از طرحهای عمرانی میتواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه متوازن استان داشته باشد.
وی همچنین توسعه فضاهای عمومی، خدماتی و نهضت مدرسه سازی را از اولویتهای مدیریت استان برشمرد و افزود: توجه به زیرساختهای شهری و روستایی و تقویت تابآوری مناطق مختلف در برابر حوادث طبیعی از برنامههای مهم استان است که بایستی با همکاری دستگاههای ملی و استانی دنبال شود.
استاندار با تأکید بر ضرورت تداوم خدماترسانی در همه شرایط، از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با حضور فعال در میان مردم، رویکردی جهادی در مدیریت بحران، رسیدگی به مشکلات شهروندان و اجرای برنامههای عمرانی و خدماتی داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی، برنامهریزی هدفمند را یکی از الزامات مدیریت در حوزه عمرانی دانست و اظهار داشت: تعامل و هماهنگی متناسب با نیازهای هر حوزه یا منطقه، بین دستگاههای بیست گانه اجرایی در قالب ۳۶ کارگروه و کمیته ذیل حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی مورد تاکید و توجه است.
سیدمهدی مهیائی تکمیل طرحهای نیمهتمام عمرانی را از اولویتهای مدیریت شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری تأمین اعتبارات و تسریع در اجرای پروژههای نیمهتمام باید با جدیت دنبال شود.
وی همچنین با اشاره به ارزیابی و رتبه بندی معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار داشت: حوزه های مختلف عملکردی معاونت در تعداد زیادی از شاخصهای چهارده گانه این ارزیابی، حائز رتبه های برتر شده اند که این موضوع، حاکی از اهتمام ویژه برای ارتقای عملکرد عمرانی استاندار است.
وی در پایان، هماهنگی بیشتر میان دستگاههای اجرایی را ضروری دانست و گفت: حضور فعال مدیران در نشستهای تخصصی شهرستان و تعامل مستمر با نهادهای مختلف، زمینهساز حل سریعتر مسائل و ارتقای کیفیت خدمات به مردم خواهد بود.
در این دیدار همچنین بر افزایش هماهنگی میان دستگاههای اجرایی برای تسریع در اجرای پروژههای عمرانی کلیدی و زیرساختی استان تأکید شد.
در ادامه، مدیران حوزه معاونت نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده و نیز چالش ها ارائه کرده و نقطه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را در خصوص موارد مربوطه بیان کردند.


