مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این آیین اظهار داشت: در راستای تکریم و ایجاد رضایتمندی حداکثری به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، میز خدمت در اداره کل بنیاد استان گلستان راهاندازی و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
به گزارش ایثار واحد گلستان، علیاصغر فاضلی در 2 تیرماه در مراسم افتتاح میز خدمت استان گفت: هدف از ایجاد میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از اتلاف وقت جامعه ایثارگری و کاهش زمان برای دریافت خدمات است.
وی بابیان اینکه ارائه خدمات به جامعه ایثارگری از سالهای قبل توسط مرکزهاتف صورت میپذیرفت ادامه داد: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری و مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدایت مراجعین به واحدهای اداری در سازمان ممنوع بوده و کلیه خدمات قابلارائه باید در محلی به نام میز خدمت ارائه گردد. در این خصوص کارشناسان ماهر و شایسته آموزشهای لازم را دیده و آمادگی ارائه خدمت از طریق میز خدمت رادارند.
فاضلی با اشاره به ویژگیهای این طرح عنوان کرد: مدتزمان ارائه پاسخ بسته به نوع خدمت یا پذیرش درخواست و همچنین ارائه اسناد و مدارک توسط اربابرجوع فرایند ارائه خدمت به متقاضی در قالب کد رهگیری اعلام میگردد.
مدیرکل بنیاد افزود: در راستای ادامه فرایند کاری از طریق شهرستانهای محل پرونده خدماتی مانند امور اداری پذیرش، اشتغال، درمان، فعالیتهای فرهنگی و همچنین پاسخ به استعلامات دستگاههای حمایتی «کمیته امداد و بهزیستی» بهصورت منحصربهفرد ارائه میگردد.
وی در پایان خدمت صادقانه و توأم با تکریم را مانند سنوات گذشته از همکارانش مورد تأکید قرارداد و یادآور شد وظیفه سنگینی به گردن تمامی ماست و آنهم پاسخگویی به خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است.
به گزارش ایثار واحد گلستان، علیاصغر فاضلی در 2 تیرماه در مراسم افتتاح میز خدمت استان گفت: هدف از ایجاد میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از اتلاف وقت جامعه ایثارگری و کاهش زمان برای دریافت خدمات است.
وی بابیان اینکه ارائه خدمات به جامعه ایثارگری از سالهای قبل توسط مرکزهاتف صورت میپذیرفت ادامه داد: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری و مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدایت مراجعین به واحدهای اداری در سازمان ممنوع بوده و کلیه خدمات قابلارائه باید در محلی به نام میز خدمت ارائه گردد. در این خصوص کارشناسان ماهر و شایسته آموزشهای لازم را دیده و آمادگی ارائه خدمت از طریق میز خدمت رادارند.
فاضلی با اشاره به ویژگیهای این طرح عنوان کرد: مدتزمان ارائه پاسخ بسته به نوع خدمت یا پذیرش درخواست و همچنین ارائه اسناد و مدارک توسط اربابرجوع فرایند ارائه خدمت به متقاضی در قالب کد رهگیری اعلام میگردد.
مدیرکل بنیاد افزود: در راستای ادامه فرایند کاری از طریق شهرستانهای محل پرونده خدماتی مانند امور اداری پذیرش، اشتغال، درمان، فعالیتهای فرهنگی و همچنین پاسخ به استعلامات دستگاههای حمایتی «کمیته امداد و بهزیستی» بهصورت منحصربهفرد ارائه میگردد.
وی در پایان خدمت صادقانه و توأم با تکریم را مانند سنوات گذشته از همکارانش مورد تأکید قرارداد و یادآور شد وظیفه سنگینی به گردن تمامی ماست و آنهم پاسخگویی به خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است.