مدرك تحصيلي: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
سوابق اجرایی: معاون امور اداری اداره کل امور اداری و مالی استانداری، رییس اداره دبیرخانه استانداری و …
مسئول دفتر: سیامک اشراقی
*************************
شرح وظایف:
رسیدگی به امور پرسنلی و اداری كاركنان استانداری، فرمانداریها و بخشداریهای تابعه درحدود اختیارات قانونی تفویض شده .
- انجام تشریفات قانونی استخدام و اقدام درتهیه و صدور احكام استخدامی درحدود اختیارات تفویض شده.
- اقدام درتكمیل و تنظیم پرونده های پرسنلی كاركنان و تهیه خلاصه پرونده كاركنان.
- اقدام دراجرای مقررات انضباطی كاركنان.
- تهیه وصدور احكام مرخصی های كاركنان درحدود قوانین و مقررات مربوط.
- اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و ایجاد تسهیلات لازم درزمینه تشكیل كمیته اجرائی قانون استخدام كشوری.
- تهیه و صدور احكام انتقال، انتصابات و ماموریت مستخدمین درحوزه استانداری براساس قوانین ومقررات .
- بررسی و اقدام درزمینه امور پرسنلی ، بازنشستگان و موظفین استانداری.
- تهیه احكام مربوط به برقراری حقوق و مزایا ( اعم از مستمر یا غیر مستمر ) درمورد مستخدمین استانداری و واحدهای تابعه.
- ایجاد تسهیلات لازم بمنظور تامین رفاه كاركنان استانداری و واحدهای تابعه .
- ابلاغ مصوبات ، بخشنامه ها و دستورات اداری استاندار به واحدهای مربوط.
- ارسال و دریافت تلفنگرامها و مكاتبات مربوط به استاندار.
- دریافت، ثبت وتوزیع كلیه مكاتبات عادی استانداری اعم از وارده یا صادره .
- تفكیك و ارجاع نامه های رسیده به واحدهای مربوط و پیگیری دراین زمینه بمنظور تسریع درجریان امور.
- انجام امور ماشین نویسی و تكثیر اوراق و نامه های اداری استانداری .
- بایگانی و نگهداری كلیه مكاتبات و اسناد ومدارك و اوراق عادی استانداری.
- نگاهداری دفاتر اعتبارات و تامین هزینه ها براساس اعتبارات تخصیص به تفكیك مواد وبرنامه.
- انجام امور دریافتها و پرداختهای مستمر و غیر مستمر مطابق اعتبارات مربوط به حواله های رسیده.
- تهیه وتنظیم و صدور اسناد هزینه و پرداخت هزینه های مستمرو غیر مستمر استانداری و ثبت ارقام هزینه دردفاتر مربوط.
- تهیه وتنظیم لیست حقوق و مزایای كاركنان.
- اقدام دروصول وجوه اعتبارات براساس درخواستهای صادرشده.
- انجام وظایف مربوط به تسجیل طبق قانون محاسبات عمومی و اختیارات تفویض شده.
- رسیدگی به اسناد هزینه ازنظر تكمیل مدارك و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه .
- تهیه فهرست مطالبات كاركنان از بابت دیون سنواتی و غیره وارسال آنها به مراجع ذیربط.
- نگاهداری و تنظیم حساب اعتبارات و تعهدات و دیون و تهیه گزارشهای لازم .
- بررسی و تهیه لوازم مورد نیاز و انجام تعمیرات ساختمان و اموال واثاثیه استانداری طبق مقررات و درحدود اعتبارات.
- خرید و توزیع لوازم و ابزار و وسائل مورد نیاز واحدهای تابعه.
- تهیه وتنظیم و نگاهداری حساب انبارو اسناد خرید.
- تنظیم سرویس تلفن ، روشنائی و تاسیسات و برنامه كار خدمتگزاران ، رانندگان و نگهبانان و برنامه كشبك درغیر ساعات اداری و نظارت بر نحوه كار آنها.
- مراقبت درحفظ ساختمان و اثاثیه استانداری و پیشگیری ازبروز آتش سوزی وسایر اتفاقات.
- انجام امور مربوط به وسائط نقلیه و حمل ونقل استانداری و واحدهای تابعه.