نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

اداره کل امور اداري و مالي استانداری گلستان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=222482کپی به کلیپ‌بورد

اداره کل امور اداري و مالي استانداری گلستان

نام و نام خانوادگي: حجت الله گرزین

سمت:  مدیر کل اداری و مالی استانداری گلستان

مدرك تحصيلي: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
سوابق اجرایی: معاون امور اداری اداره کل امور اداری و مالی استانداری، رییس اداره دبیرخانه استانداری و …
مسئول دفتر:  سیامک اشراقی
تلفن دفتر:  32480105
 ایمیل: EdariMali@golestanp.ir
 
                          *************************
شرح وظایف:
رسیدگی به امور پرسنلی و اداری كاركنان استانداری، فرمانداریها و بخشداریهای تابعه درحدود اختیارات قانونی تفویض شده .
  • انجام تشریفات قانونی استخدام و اقدام درتهیه و صدور احكام استخدامی درحدود اختیارات تفویض شده.
  • اقدام درتكمیل و تنظیم پرونده های پرسنلی كاركنان و تهیه خلاصه پرونده كاركنان.
  • اقدام دراجرای مقررات انضباطی كاركنان.
  • تهیه وصدور احكام مرخصی های كاركنان درحدود قوانین و مقررات مربوط.
  • اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و ایجاد تسهیلات لازم درزمینه تشكیل كمیته اجرائی قانون استخدام كشوری.
  • تهیه و صدور احكام انتقال، انتصابات و ماموریت مستخدمین درحوزه استانداری براساس قوانین ومقررات .
  • بررسی و اقدام درزمینه امور پرسنلی ، بازنشستگان و موظفین استانداری.
  • تهیه احكام مربوط به برقراری حقوق و مزایا ( اعم از مستمر یا غیر مستمر ) درمورد مستخدمین استانداری و واحدهای تابعه.
  • ایجاد تسهیلات لازم بمنظور تامین رفاه كاركنان استانداری و واحدهای تابعه .
  • ابلاغ مصوبات ، بخشنامه ها و دستورات اداری استاندار به واحدهای مربوط.
  • ارسال و دریافت تلفنگرامها و مكاتبات مربوط به استاندار.
  • دریافت، ثبت وتوزیع كلیه مكاتبات عادی استانداری اعم از وارده یا صادره .
  • تفكیك و ارجاع نامه های رسیده به واحدهای مربوط و پیگیری دراین زمینه بمنظور تسریع درجریان امور.
  • انجام امور ماشین نویسی و تكثیر اوراق و نامه های اداری استانداری .
  • بایگانی و نگهداری كلیه مكاتبات و اسناد ومدارك و اوراق عادی استانداری.
  • نگاهداری دفاتر اعتبارات و تامین هزینه ها براساس اعتبارات تخصیص به تفكیك مواد وبرنامه.
  • انجام امور دریافتها و پرداختهای مستمر و غیر مستمر مطابق اعتبارات مربوط به حواله های رسیده.
  • تهیه وتنظیم و صدور اسناد هزینه و پرداخت هزینه های مستمرو غیر مستمر استانداری و ثبت ارقام هزینه دردفاتر مربوط.
  • تهیه وتنظیم لیست حقوق و مزایای كاركنان.
  • اقدام دروصول وجوه اعتبارات براساس درخواستهای صادرشده.
  • انجام وظایف مربوط به تسجیل طبق قانون محاسبات عمومی و اختیارات تفویض شده.
  • رسیدگی به اسناد هزینه ازنظر تكمیل مدارك و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه .
  • تهیه فهرست مطالبات كاركنان از بابت دیون سنواتی و غیره وارسال آنها به مراجع ذیربط.
  • نگاهداری و تنظیم حساب اعتبارات و تعهدات و دیون و تهیه گزارشهای لازم .
  • بررسی و تهیه لوازم مورد نیاز و انجام تعمیرات ساختمان و اموال واثاثیه استانداری طبق مقررات و درحدود اعتبارات.
  • خرید و توزیع لوازم و ابزار و وسائل مورد نیاز واحدهای تابعه.
  • تهیه وتنظیم و نگاهداری حساب انبارو اسناد خرید.
  • تنظیم سرویس تلفن ، روشنائی و تاسیسات و برنامه كار خدمتگزاران ، رانندگان و نگهبانان و برنامه كشبك درغیر ساعات اداری و نظارت بر نحوه كار آنها.
  • مراقبت درحفظ ساختمان و اثاثیه استانداری و پیشگیری ازبروز آتش سوزی وسایر اتفاقات.
  • انجام امور مربوط به وسائط نقلیه و حمل ونقل استانداری و واحدهای تابعه.
 
 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

۱۰ آذر شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس

7 آذر روز نیروی دریایی ارتش

استاندار گلستان در نشست صمیمی با معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ استان ؛

استاندار گلستان در دیدار با اقشار مختلف مردم ؛

Skip to content