مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خبر داد: 8 تیم بازرسی جهت ارزیابی عملکرد کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستانی به سراسر استان اعزام می شوند.
سیّد ناصر باقری گفت: با عنایت به شروع سفرهای تابستانی هموطنان عزیز کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان به منظور ایجاد نظام پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات گردشگران و مسافران و دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات هموطنان در موضوع خدمات سفر و همچنین ارزیابی عملکرد دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستانهای تابعه تشکیل گردید.
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر افزود: این کمیته کار خود را در قالب اعزام 8 تیم بازرسی از روز شنبه مورخ 17 تیر ماه 96 به مدت دو هفته بازدید میدانی و بازرسی های خود را با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران محترم در سراسر استان آغاز خواهد نمود.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی ادامه داد: تیم های اعزامی ارزیابی های خود را براساس سیاستهای ابلاغی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از قبیل بررسی نظافت تفرجگاه ها، ارائه خدمات مطلوب در اماکن اقامتی و سیاحتی ، نظافت شهرها توسط شهرداری ها، بهداشت رستورانها ، هتل ها و … انجام خواهند داد.
وی در پایان موارد ذیل را از دیگر شرح وظایف کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات برشمرد:
1-تهیه و تدوین سازکاری برای ارزیابی عملکرد دستگاههای عضو ستاد استان و همچنین ستاد های شهرستان
2-سنجش میزان آمادگی و حضور موثر دستگاههای عضو ستاد اجرایی استان در عرصه خدمات رسانی به مسافران و اعلام نتیجه ارزیابی ها به رئیس و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان.
3- شناسایی نواقص و کمبود ها و خلاء های احتمالی و طرح آن در جلسات ستاد استان جهت رفع
4-نظارت عالیه و عمومی بر روند اجرای وظایف هریک از کمیته ها و ارایه گزارشات دوره ای از چالش ها به استاندار محترم به عنوان بازوی نظارتی و ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان