فرماندار شهرستان مراوه تپه با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان از نزدیک با چگونگی نحوه صدور کارت ملی هوشمند آشنا شد.
اسمعیل تاجی در این دیدار گفت: با پیادهسازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم میشود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیتی بالاتر به مردم ارائه شود. وی افزود ثبت احوال فعالیتهای بسیار گسترده ای را در راستای پایه ریزی دولت الکترونیک ، با اجرای کارت ملی هوشمند انجام می دهد.
در ادامه ایری رئیس اداره ثبت احوال مراوه تپه در جریان بازدید سرزده فرماندار از روند خدمات ارائه شده به عموم مردم علی الخصوص روند صدور کارت ملی هوشمند و اداره متبوع گزارشی اجمالی ارائه کرد.
شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال کشور جهت دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده و 2 روز بعد نوبت گیری کنند و اگر به سایت موجود دسترسی ندارند می توانند با مراجعه به اداره پست و ثبت احوال این کار را انجام دهند.