در آیینی با حضور مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری بندرگز بخشدار جدید بخش نوکنده معرفی شد.
فرماندار شهرستان بندرگز در این آیین گفت : مهیا نمودن زیر ساخت های لازم در روستاها باید بصورت مناسب پیگیری شود.
“علی اصغر میرزایی” افزود : توسعه روستاها بر مبنای پتانسیل های آن می تواند باعث ایجاد توازن اجتماعی بین شهر و روستا گردد.
وی گفت: مردم انتظار دارند تا با مسوولان از نزدیک صحبت و نظرات و مشکلات خود را بیان نمایند که این امر در همگرایی بیشتر بین مردم و مسوولان و در نتیجه احساس نزدیکی به حاکمیت موثر است.
وی افزود: با توجه به نگاه دولت تدبیر و امید ، بایستی برای کاهش مسایل و مشکلات مردم در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تلاش و برنامه ریزی شود.
میرزایی ادامه داد : باید با وحدت مردم و مسوولان برای رشد و توسعه این شهرستان و بخش نوکنده تلاش کنیم.
فرماندار بندرگز افزود: بخش نوکنده از ظرفیت های کشاورزی و گردشگری و راه های ارتباطی مناسبی برخوردار است که باید با مدیریت از این ظرفیت ها برای کمک به رشد و توسعه این بخش استفاده کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز گفت: بخش نوکنده از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است و این ظرفیت ها که نقش مهمی در توسعه و رونق منطقه دارد بایستی بخوبی معرفی شود.
میرزایی ، وظیفه مسوولان را خدمت بی منت و صادقانه به مردم بیان کرد و افزود : مردم در همه دوران انقلاب وظیفه خود را نسبت به این نظام انجام دادند.
وی تاکید داشت: در نظام جمهوری اسلامی همه مسوولان باید برای خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند.
فرماندار بندرگز ، نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی روستا و بخش، برگزاری کمیته انطباق مصوبات شوراهای اسلامی روستا، برگزاری انتخابات و ریاست هیات اجرایی بخش ، بررسی کمبودها ، نارسایی ها و نیازهای بخش و ارائه پیشنهاد برای رفع آنها و پیگیری از طریق مقامات فوق و نظارت بر پروژه های عمرانی را از وظایف بخشدار بیان کرد.
مدیر کل سیاسی، انتخابات استانداری نیز در این جلسه عرصه مسوولیت را عرصه خدمت بیان کرد و گفت : به غیر از این مسوولیت هیچ گونه ارزشی ندارد.
سیدعلی میرباقری تاکید داشت : دقت، صحت و سرعت در خدمتگذاری مدنظر مدیران قرار گیرد .
در این آیین از خدمات “محمد حیدری” بخشدار سابق قدردانی و “سعید هراتی” که از سوی استاندار گلستان به عنوان بخشدار جدید بخش نوکنده منصوب شده، معرفی شده است.
سعید هراتی متولد 1352 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی است.