چهارمین جلسه تخصصی کارگروه زیارتی استان ویژه بازنگری شرح وظایف مدیر و معاونین راهنمای عمره با حضور کلیه اعضاء در محل شرکت مرکزی کارگزاران برگزار شد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، در این جلسه درخصوص کلیه بندهای مطرح شده در مورد شرایط انتخاب و شرح وظائف عوامل یاد شده جداگانه بحث و تبادل نظر گردید و تغییرات لازم با شرایط روز پیشنهاد شد.
لازم به توضیح است اعزام عوامل زیارتی جهت خدمت رسانی به زائرین حج تمتع، عمره و اعتاب مقدسه پیرو شرایط و دستور العمل های خاصی است که هر چند سال یک بار با توجه به شرایط روز مورد بازنگری قرار گرفته و در این راستان سازمان مرکزی حج وزیارت با بهره گیری از نظرات کارشناسی استان ها به این امر مهم اهتمام می ورزد.
هدف از برگزاری این جلسه که با هماهنگی حج و زیارت استان برگزار شد، استفاده از نظرات کارشناسان عمره در سطح استان و انعکاس آن به سازمان مرکزی در راستای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی به ضیوف الرحمن می باشد.