نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

بیش از 27هزار تماس تلفنی در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=368150کپی به کلیپ‌بورد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب
استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 27 هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی
به مشتریان CRM از ابتدای  سال 1403  تاکنون خبر داد .
 
ابوالفضل رحیمی با اعلام این
خبر افزود: از ابتدای سال 1403 تاکنون ، بیش 27هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه
پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس 122 انجام شده است که از این مقدار 11375 مورد
مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از15437 مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب
و288 مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است. 
                  
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب
استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان
گرگان با 55 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد14920 مورد
حادثه در شهر و روستاهای گرگان و 4100 حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی
شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
 
رحیمی در ادامه به تبیین نوع
گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ،
نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور  بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش
آبفا گلستان در این مدت بوده است.
 
این مقام مسئول در خصوص حوادث
در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با 288 مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب
بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.
 
رحیمی در پایان اظهار داشت : با
اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان مردم شریف استان می توانند تمام
خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد 122 دریافت نمایند.

بیش از  27هزار  تماس تلفنی در سامانه  122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

استاندار گلستان در نشست صمیمی با معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ استان ؛

استاندار گلستان در دیدار با اقشار مختلف مردم ؛

استاندار گلستان در نشست با نخبگان استان؛

استاندار گلستان در همایش علمای امیدآفرین و جهادگران عرصه مقاومت؛

استاندار گلستان در نشست هم‌اندیشی روسای هیأت ، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان؛

Skip to content