مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از مرکز پاسخگویی به شکایات 2020 بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات
استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در این
بازدید به صورت تلفنی با مخاطبان 2020 صحبت و کیفیت ارائه خدمات به هم استانی ها
را جویا شد.
استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در این
بازدید به صورت تلفنی با مخاطبان 2020 صحبت و کیفیت ارائه خدمات به هم استانی ها
را جویا شد.
وی در این بازدید از زحمات شبانه روزی پرسنل مرکز تماس 2020
مرکز مخابرات تشکر کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن مردم در منزل
شاهد رشد فزاینده تماس مردم با سامانه 2020 بودیم که همکاران این مرکز با تلاش
شبانه روزی و 24 ساعته از افت کیفیت خدمات جلوگیری کردند تا بتوانند رضایت مشتری
را جلب نمایند.
مرکز مخابرات تشکر کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن مردم در منزل
شاهد رشد فزاینده تماس مردم با سامانه 2020 بودیم که همکاران این مرکز با تلاش
شبانه روزی و 24 ساعته از افت کیفیت خدمات جلوگیری کردند تا بتوانند رضایت مشتری
را جلب نمایند.
رئیس شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان
اضافه کرد: در سالهای اخیر شاهد اتفاقات خوبی در زمینه ایجاد رضایت مشترکین بودیم
که این اصل حاصل نظارت، مدیریت درست و بکارگیری نیروهای متخصص بوده است.
اضافه کرد: در سالهای اخیر شاهد اتفاقات خوبی در زمینه ایجاد رضایت مشترکین بودیم
که این اصل حاصل نظارت، مدیریت درست و بکارگیری نیروهای متخصص بوده است.
در ادامه حمزه قاسمی، رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات
گلستان با اشاره به اینکه اپراتورهای سامانه 2020 به صورت هفتگی در 24 ساعت شبانه
روز، در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان
هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 200 هزار تماس باین مرکز برقرار
شده که به صورت 100 درصد پاسخ داده شده است.
گلستان با اشاره به اینکه اپراتورهای سامانه 2020 به صورت هفتگی در 24 ساعت شبانه
روز، در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان
هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 200 هزار تماس باین مرکز برقرار
شده که به صورت 100 درصد پاسخ داده شده است.
در ادامه صیدا کریمی پیمانکار مرکز تماس 2020 مخابرات گلستان
ضمن خوش آمدگویی به مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این مرکز تماس
به طور میانگین روزانه 3000 تماس پشتیبانی شد در حالی که در روزهای عادی تماس های ورودی
این مرکز به میانگین 1000 عدد می رسید.
ضمن خوش آمدگویی به مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این مرکز تماس
به طور میانگین روزانه 3000 تماس پشتیبانی شد در حالی که در روزهای عادی تماس های ورودی
این مرکز به میانگین 1000 عدد می رسید.
در پایان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت
ارزیابی خدمات 2020 به صورت اتفاقی با چند تن از مشتریان اینترنت خانگی تماس و
کیفیت خدمات را ارزیابی قرار داد که با رضایت مشترکین همراه بود.
ارزیابی خدمات 2020 به صورت اتفاقی با چند تن از مشتریان اینترنت خانگی تماس و
کیفیت خدمات را ارزیابی قرار داد که با رضایت مشترکین همراه بود.