مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ اعلام کرد: براساس نتايج نظرسنجي كه در خصوص رضايتمندي مسافرين از سفرهاي ريلي در مناطق راه آهن سراسر كشور به عمل آمد، اين اداره كل در بخش خدمات ايستگاهي و رضايتمندي مردم و مسافرين از ايستگاه ها در ميان مناطق نوزده گانه راه آهن كل كشور در جايگاه نخست قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق۲ ، محمد رضا قرباني افزود : تجهيز ايستگاههاي ناحيه به امكانات ضروري، اطلاع رساني درخصوص برنامه زمانبندي قطارهاي موجود و برقراري ارتباط دو سويه با مسافرين از جمله دلايل عمده اي است كه باعث جلب رضايت مسافرين و رشد فزاينده شش برابري تعداد مسافر در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ شده است ، در همين راستا نيز به تازگي امكان استفاده از اينترنت واي فاي در ايستگاه گرگان فراهم گرديده است.
وي همچنين ابراز اميدواري نمود با توجه به برنامه هاي در دست اقدام و آتي در خصوص تكريم مسافر همواره به دنبال بهبود خدمات در ايستگاههاي ناحيه و جلب رضايت مردم خواهيم بود.