معاون
برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه شورای اداری شرکت آب و
فاضلاب استان گلستان گفت: جلب
اعتماد مردم باید سرلوحه کار شرکت در امر مشتری مداری قرار گیرد.
به
گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس خشایی گفت: در راستای
بنگاه داری اقتصادی مدیریت بر هزینه از مهمترین مباحثی است که باید مد
نظر قرار گیرد و هزینه فرصت از دست رفته فعالیت ها در تهیه گزارشات عملکردی بررسی شود.
به
گفته وی، برای استمرار خدمات بهتر باید نگاه اقتصادی قویتر داشته و به دنبال
منابع مالی باشیم.
خشایی اظهار داشت: در بحث درآمد باید از فرصت های موجود استفاده موثر کنیم و ملاک
ارزیابی شرکت در این بخش میزان اعتماد مردم است و در راستای هدف گذاری انجام شده الکترونیکی
کردن تمامی خدمات قابل ارائه به مشترکین از طریق نرم افزار جامع و ملی مشترکین در دستور کار قرار
دارد.
وی تصریح
کرد: آموزش روش های صحیح پاسخگویی به مشترکین و اصول مشتری مداری باید به کلیه
ذینفعان و کارکنان مرتبط با مردم و ارباب رجوع
انجام شود و ارتباط دو سویه، متقابل و مناسب با مشترکان در جلب اعتماد مردم
به شرکتهای آبفا و تسریع در وصول مطالبات از مشترکان موثر می باشد.
در
ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: عدم همخوانی هزینههای تولید
و فروش آب به عنوان یک چالش اساسی می باشد که باید در این زمینه اطلاعرسانی لازم انجام
شود.
محمدهادی رحمتی افزود: در بخش قرائت کنتور و وصول مطالبات سیاست های مناسبی اتخاذ
و در حال اجرا است و تمامی تلاش ما ارائه
خدمات پایدار و مناسب به شهروندان می باشد.
