نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

جلب رضایت مخاطبان درونی سازمان، مقدمه جلب رضایت بیمه شدگان است

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=279421کپی به کلیپ‌بورد

جلب رضایت مخاطبان درونی سازمان، مقدمه جلب رضایت بیمه شدگان است

 جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان واحدها وبخشهای مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس برگزار شد.

دکتر عبدالرحیم صاحب جمعی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس دراین نشست با تاکید بر این نکته که تا زمانی که کارکنان به عنوان مخاطبان ومشتریان داخلی سازمان از کار و شغل خود احساس رضایت نکنند نمی توانیم در مواجهه با مخاطبان بیرونی انتظار ارتقاء رضایتمندی را داشته باشیم ، افزود : سازمان تامین اجتماعی همواره با هدف جلب رضایت کارکنان برنامه های مختلفی را دردستور کار خود قرار داده و این سری نشستها وجلسات نیز که به همت اداره کل آموزش و پژوهش سازمان برنامه ریزی واجرا شده است ، علاوه بر رسیدگی به مشکلات پرسنلی ، می تواند رافع بسیاری از فرایند های نادرست کاری نیز باشد.

دراین جلسه که تحت عنوان هم اندیشی و با هدف طرح وبررسی مشکلات پزشکان – پرستاران و کارکنان برگزار شد ، نمایندگان واحدها وبخشهای مختلف ، مشکلات ومباحث جمع بندی شده قبلی را مطرح و درخصوص حل مشکلات به بحث وتبادل نظر پرداختند.

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار