جلسه هماهنگی استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در شهرستان گمیشان برگزار شد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=283868کپی به کلیپ‌بورد

جلسه هماهنگی استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه هماهنگی استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در شهرستان با حضور فرماندارگمیشان و مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان برگزار شد.

فرماندار گمیشان گفت: استقرار ادارات در شهرستان یکی از برنامه های مهم فرمانداری و همچنین درخواست مردم گمیشان است.

وی افزود: با توجه به اسناد و املاک قابل توجه درشهرستان استقرار این اداره برای مردم گمیشان بسیار ارزشمند است.

فرماندار گمیشان ادامه داد: از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان برای استقرار ادارات استفاده خواهیم کرد تا شهروندان در رفاه و آسایش باشند.

در این جلسه مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان نیز گفت: استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان نقش بسزایی را در توسعه اقتصادی منطقه خواهد داشت.

 

جلسه هماهنگی استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

گلستان ظرفیت تأمین امنیت غذایی کشور را دارد