مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با حضور در سامانه پاسخگویی سامد با مردم گفتگو کردند .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان
گلستان مهندس بهزاد هرمزی به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سوالات و
درخواستهای مطرح شده از سوی روستاییان عزیز گلستانی در مرکز سامانه ارتباط
مردم و دولت مستقر در استان حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان
گلستان مهندس بهزاد هرمزی به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سوالات و
درخواستهای مطرح شده از سوی روستاییان عزیز گلستانی در مرکز سامانه ارتباط
مردم و دولت مستقر در استان حضور یافت.
هرمزی ارتقاء سطح رضایتمندی مردم را در پی شنیده شدن آنها ، اساسی ترین
دستاورد این سامانه دانست و افزود : کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه ،
تسهیل ارتباط و سهولت دسترسی به مدیران و مسئولین ، کاهش هزینه ایاب و ذهاب
، تسریع در پاسخگویی و کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مطروحه از زمان
اطلاع رسانی و ثبت درخواست تا نتیجه از مواردیست که افزایش سطح رضایتمندی
مردم را به دنبال دارد .
گفتنی است : بیشترین درخواستهای طرح شده از سوی روستاییان درخصوص اعلام
رضایتمندی آنان نسبت به وضعیت مطلوب آبرسانی بوده واز تلاش وخدمات نیروهای
خدوم این شرکت تقدیر و تشکر نمودند
دستاورد این سامانه دانست و افزود : کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه ،
تسهیل ارتباط و سهولت دسترسی به مدیران و مسئولین ، کاهش هزینه ایاب و ذهاب
، تسریع در پاسخگویی و کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مطروحه از زمان
اطلاع رسانی و ثبت درخواست تا نتیجه از مواردیست که افزایش سطح رضایتمندی
مردم را به دنبال دارد .
گفتنی است : بیشترین درخواستهای طرح شده از سوی روستاییان درخصوص اعلام
رضایتمندی آنان نسبت به وضعیت مطلوب آبرسانی بوده واز تلاش وخدمات نیروهای
خدوم این شرکت تقدیر و تشکر نمودند