مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از برونسپاری 43 خدمت شناسنامه دار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان در چند مرحله به دفاتر پیشخوان خبر داد.
به
گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی در خصوص وضعیت واگذاری خدمات به دفاتر
پیشخوان خدمات دولت گفت: برای واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان
خدمات دولت؛ اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تعداد 43 خدمت شناسه دار خود
را در چند مرحله برونسپاری می کند که در مرحله اول سه خدمت به دفاتر واگذار شد.
گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی در خصوص وضعیت واگذاری خدمات به دفاتر
پیشخوان خدمات دولت گفت: برای واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان
خدمات دولت؛ اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تعداد 43 خدمت شناسه دار خود
را در چند مرحله برونسپاری می کند که در مرحله اول سه خدمت به دفاتر واگذار شد.
وی با
اشاره به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش برون سپاری خدمات
دستگاه های دولتی استان به دفاتر پیشخوان، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و
پیگیری های مستمر اداره کل پست استان در سال جاری شاهد برونسپاری خدمات بیشتری از دستگاههای
اجرایی استان خواهیم بود.
اشاره به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش برون سپاری خدمات
دستگاه های دولتی استان به دفاتر پیشخوان، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و
پیگیری های مستمر اداره کل پست استان در سال جاری شاهد برونسپاری خدمات بیشتری از دستگاههای
اجرایی استان خواهیم بود.
رییس شورای
مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: یکی دیگر از موارد توافق شده
در خصوص خدمات؛ ارائه خدمات بر بستر GSB است که علاوه بر کاهش زمان دریافت سرویس باعث
کاهش امکان سواستفاده، جعل و شفافیت در اجرای مقررات می شود.
مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: یکی دیگر از موارد توافق شده
در خصوص خدمات؛ ارائه خدمات بر بستر GSB است که علاوه بر کاهش زمان دریافت سرویس باعث
کاهش امکان سواستفاده، جعل و شفافیت در اجرای مقررات می شود.
وی
ادامه داد: در راستای اصلاح فرآیندها و توسعه و تسهیل خدمات دولتی، از دستگاه هایی
که بخواهند خدمات خود را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کنند، استقبال می کنیم.
ادامه داد: در راستای اصلاح فرآیندها و توسعه و تسهیل خدمات دولتی، از دستگاه هایی
که بخواهند خدمات خود را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کنند، استقبال می کنیم.
در حال
حاضر 162 دفتر پیشخوان دولت و بالغ بر 336 دفتر ICT روستایی به ارائه خدمات به مردم استان می پردازند که از مزایای
این دفاتر سهولت دسترسی مردم به خدمات دستگاههای اجرایی و صرفه جویی در انرژی و
زمان شهروندان و در نتیجه افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود.
حاضر 162 دفتر پیشخوان دولت و بالغ بر 336 دفتر ICT روستایی به ارائه خدمات به مردم استان می پردازند که از مزایای
این دفاتر سهولت دسترسی مردم به خدمات دستگاههای اجرایی و صرفه جویی در انرژی و
زمان شهروندان و در نتیجه افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود.