مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت
میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: صدور مجوزهای گردشگری و درخواست تسهیلات بیشترین
درخواست مردم از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در سفر دوم رئیسجمهوری
به استان گلستان بود.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی
گلستان، میثم آسوپا روز شنبه دوم دیماه 1402 در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای
مرکز گلستان، گفت: در سه روزی که در دور دوم سفر هیات دولت بهعنوان مرکز ارتباطات
مردمی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در استان گلستان مستقر بودیم به
عمده مسائل و مشکلات مردم در سه حوزه مأموریتی این وزارتخانه رسیدگی شد.
نماینده تامالاختیار وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی
در ادامه بیان کرد: با توجه به تأکید ویژه ریاست محترم جمهوری نسبت به توسعه
گردشگری در گلستان و تبدیلشدن استان به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی، موضوع
گردشگری در نگارستان ایران بسیار موردتوجه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: صدور مجوزهای گردشگری و درخواست تسهیلات بیشترین
درخواست مردم از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در سفر دوم رئیسجمهوری
به استان گلستان بود.
آسوپا با اشاره به اینکه بیشترین شکایات ثبتشده در این سه
روز مربوط به ساختوسازها در عرصه و حریم آثار و محوطههای تاریخی استان است، تصریح
کرد: با توجه به تأکید مهندس ضرغامی وزیر محترم و همچنین توجه ویژه دکتر دارابی قائممقام
وزیر و معاون میراثفرهنگی امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات هموطنان در حوزه میراثفرهنگی
استان بهویژه مسائل مردم در بافتهای تاریخی استان را بررسی و مشکلات را رفع
کنیم.
وی در ادامه گفت: درگاه ملی صدور مجوزها از برنامههای اصلی
دولت مردمی برای رفع موانع و مشکلات حوزه صدور مجوز است که با اجرای این طرح شاهد
اقدامی ارزشمند در راستای تسهیلگری موانع و مشکلات مردم شریف در این حوزه بودیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت
میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی افزود: با راهاندازی درگاه ملی مجوزها همه دستگاههای
اجرایی و خدماترسان موظف شدند در کمترین زمان پاسخگوی مجوزهای درخواستی مردم باشند.
وی بیان کرد: با راهاندازی این درگاه ملی، صدور مجوز در
ادارات کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استانها به کمتر از دو روز رسیده
است و در برخی موارد که مجوزها نیازمند استعلام از سایر دستگاههای اجرایی است،
اتصال دستگاهها به درگاه ملی صدور مجوز موجب کاهش زمان صدور مجوز به کمتر از 20
روز و دو هفته شده است که این زمان در گذشته از هشت ماه تا چندین سال زمان هموطنان
را میگرفت.
آسوپا همچنین یادآور شد: اتفاق ویژهای که در دولت مردمی
سیزدهم در خصوص تسهیلگری و رفع موانع مردم شریف رقم خورده است تشکیل جلسات حل
مسئله است.
وی افزود: در این جلسات اختلافات و مشکلات بین دستگاهی با
حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و خدماترسان موردبررسی قرارگرفته و نسبت به
موضوعی واحد تصمیمگیری میشود و مشکل هموطنان در کمترین زمان رفع میشود.
مرکز ارتباطات مردمی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی
از چهارشنبه 29 آذرماه 1402 با حضور میثم آسوپا، نماینده تامالاختیار وزیر و مدیرکل
بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه و تیم همراه، در دومین دور سفر
استانی رئیسجمهوری به استان گلستان آغاز به کار کرد و تا روز جمعه اول دیماه سال
جاری به درخواستها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات شهروندان در سه حوزه میراثفرهنگی،
گردشگری و صنایعدستی رسیدگی کرد.
میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: صدور مجوزهای گردشگری و درخواست تسهیلات بیشترین
درخواست مردم از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در سفر دوم رئیسجمهوری
به استان گلستان بود.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی
گلستان، میثم آسوپا روز شنبه دوم دیماه 1402 در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای
مرکز گلستان، گفت: در سه روزی که در دور دوم سفر هیات دولت بهعنوان مرکز ارتباطات
مردمی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در استان گلستان مستقر بودیم به
عمده مسائل و مشکلات مردم در سه حوزه مأموریتی این وزارتخانه رسیدگی شد.
نماینده تامالاختیار وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی
در ادامه بیان کرد: با توجه به تأکید ویژه ریاست محترم جمهوری نسبت به توسعه
گردشگری در گلستان و تبدیلشدن استان به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی، موضوع
گردشگری در نگارستان ایران بسیار موردتوجه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: صدور مجوزهای گردشگری و درخواست تسهیلات بیشترین
درخواست مردم از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در سفر دوم رئیسجمهوری
به استان گلستان بود.
آسوپا با اشاره به اینکه بیشترین شکایات ثبتشده در این سه
روز مربوط به ساختوسازها در عرصه و حریم آثار و محوطههای تاریخی استان است، تصریح
کرد: با توجه به تأکید مهندس ضرغامی وزیر محترم و همچنین توجه ویژه دکتر دارابی قائممقام
وزیر و معاون میراثفرهنگی امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات هموطنان در حوزه میراثفرهنگی
استان بهویژه مسائل مردم در بافتهای تاریخی استان را بررسی و مشکلات را رفع
کنیم.
وی در ادامه گفت: درگاه ملی صدور مجوزها از برنامههای اصلی
دولت مردمی برای رفع موانع و مشکلات حوزه صدور مجوز است که با اجرای این طرح شاهد
اقدامی ارزشمند در راستای تسهیلگری موانع و مشکلات مردم شریف در این حوزه بودیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت
میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی افزود: با راهاندازی درگاه ملی مجوزها همه دستگاههای
اجرایی و خدماترسان موظف شدند در کمترین زمان پاسخگوی مجوزهای درخواستی مردم باشند.
وی بیان کرد: با راهاندازی این درگاه ملی، صدور مجوز در
ادارات کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استانها به کمتر از دو روز رسیده
است و در برخی موارد که مجوزها نیازمند استعلام از سایر دستگاههای اجرایی است،
اتصال دستگاهها به درگاه ملی صدور مجوز موجب کاهش زمان صدور مجوز به کمتر از 20
روز و دو هفته شده است که این زمان در گذشته از هشت ماه تا چندین سال زمان هموطنان
را میگرفت.
آسوپا همچنین یادآور شد: اتفاق ویژهای که در دولت مردمی
سیزدهم در خصوص تسهیلگری و رفع موانع مردم شریف رقم خورده است تشکیل جلسات حل
مسئله است.
وی افزود: در این جلسات اختلافات و مشکلات بین دستگاهی با
حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و خدماترسان موردبررسی قرارگرفته و نسبت به
موضوعی واحد تصمیمگیری میشود و مشکل هموطنان در کمترین زمان رفع میشود.
مرکز ارتباطات مردمی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی
از چهارشنبه 29 آذرماه 1402 با حضور میثم آسوپا، نماینده تامالاختیار وزیر و مدیرکل
بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه و تیم همراه، در دومین دور سفر
استانی رئیسجمهوری به استان گلستان آغاز به کار کرد و تا روز جمعه اول دیماه سال
جاری به درخواستها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات شهروندان در سه حوزه میراثفرهنگی،
گردشگری و صنایعدستی رسیدگی کرد.