سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.

درگاه ورود به خدمات الکترونیک شهرداری گرگان راه اندازی شد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=457420کپی به کلیپ‌بورد

درگاه ورود به خدمات الکترونیک شهرداری گرگان راه اندازی شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از راه اندازی پنجره ارائه خدمات الکترونیک شهرداری گرگان بر بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان
گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در مراسم راه
اندازی پنجره خدمات الکترونیک شهرداری گرگان عنوان کرد: در راستای تحقق دولت
الکترونیکی و لزوم ایجاد خدمات استانی و شهرستانی خدمات شهرداری گرگان در پنجره
ملی خدمات دولت هوشمند راه اندازی شد.
وی گفت: از این پس شهروندان می‌ توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات
دولت هوشمند به آدرس اینترنتی my.gov.ir و
جستجو خدمات شهرداری گرگان از خدمات شهرداری گرگان بهره مند شوند.
راهبر کارگروه شورای تعامل پذیری ادارات کل ارتباطات و فناوری
اطلاعات کشور در معرفی خدمات ارائه شده گفت: در حال حاضر 78 درصد دستگاه های ملی
به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند و شش درصد نیز در حال اتصال هستند و
مابقی نیز با ارائه زمان بندی قرار است تا پایان آذر ماه متصل شوند
احمدی اظهار داشت: در این راستا پنجره ملی استانی نیز در حال شکل
گیری است و خدمات استانی نیز در درگاه در حال پیاده سازی می باشد.
 

درگاه ورود به خدمات الکترونیک شهرداری گرگان راه اندازی شد

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار