سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.

در ۶ ماهه اول سال جاری 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه “سامد” در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=457373کپی به کلیپ‌بورد

 

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان از 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه ” سامد ” در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان توسط گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت طی 6 ماه ابتدای سال  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس علی تجری اظهار کرد: همچنین طی این مدت 176 مورد دیدارهای مردمی هفتگی( چهره به چهره) توسط مدیر عامل شرکت انجام و به مشکلات مطرح شده رسیدگی شد.
وی افزود: طی همین مدت 70 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایت واصله از دفتر بازرسی به صورت تلفنی و حضوری بررسی و پاسخ داده شد.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار