ناظر ارشد بازرسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گرگان گفت: تمام تلاش های سازمانی در سراسر کشور برای راهنمایی و پاسخگویی و رضایت ارباب رجوع است.
استان گلستان، عبدالرضا مرزوقی در جلسه شورای معاونین اداره کل با حضور مدیرکل و
معاونین طی اشاره به سرلوحه قرار دادن رضایت و راهنمایی خوب ارباب رجوع،
اظهارداشت: تمام تلاش های سازمانی هم که انجام می شود برای رضایت خاطر مردم است و
این موضوع با نظارت عالی بر تمام خدمات و زحمات زیرمجموعه های خود اتفاق می افتد.
مرزوقی ادامه داد: طی دستورالعمل ها و برنامه ریزی های
سازمانی صورت گرفته نقاط فساد خیز در حوزه های سازمانی اعم از فراربار و بارنامه
جعلی، پیمانکاران راهداری، لوازم اسقاطی، روغن سوخته و خرید قطعات و لوازم یدکی
مشخص شده است.
ناظر ارشد بازرسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با
قدردانی از عملکرد مطلوب اداره کل گلستان، تصریح کرد: ساماندهی و مدیریت پایانه و
بازارچه مرزی اینچه برون در اختیارات سازمانی قرار دارد.
مرزوقی افزود: به دلیل نداشتن سوددهی بالا، سرمایه گذاری در
بخش مسافری پایین است و اقدامات کافی و وافی برای نوسازی ناوگان عمومی نیز در حال
اجراست.
وی با بیان اینکه کمبود نیروهای استخدامی از مشکلات ادارات
کل سراسر کشور است، گفت: طرح جابه جایی زائرین اربعین موضوعی مهم و از سیاست های
سازمانی است که با همدلی و همیاری بین استان ها بخوبی پیش خواهد رفت.
این مقام مسوول سازمانی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین،
این موضوع را، کاری اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد: به تمام کمبودهای موجود در این
طرح واقف بوده اما آنچه مهم است رضایتمندی و پاسخ دهی و راهنمایی خوب مردم است.
در ادامه این نشست مدیرکل و معاونین اداره کل به ارائه
گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال گذشته و سال جاری پرداخته و راهنمایی ها و
راهکارهای لازم را دریافت کردند.