مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان خبرداد:
رو نمایی از نرم افزارهای وصول مطالبات، تسویه حساب اقلام تعمیراتی ودیتا لاگربرای اولین باردرسطح شرکت ملی گاز
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان،محمد رحیم رحیمی درگفتگو با پایگاه
اطلاع رسانی گاز گلستان دراین خصوص گفت:این شرکت با هدف توسعه خدمات
الکترونیکی وارائه خدمات مطلوبتربه مشترکین گاز، با استفاده ازتوان وظرفیت
کارشناسان داخلی توانست خدمات وصول مطالبات،تسویه حساب اقلام تعمیراتی
وثبت داده های حفاظت از زنگ (دیتا لاگر) را بصورت الکترونیکی و دوسویه
طراحی وپیاده سازی نماید.
اطلاع رسانی گاز گلستان دراین خصوص گفت:این شرکت با هدف توسعه خدمات
الکترونیکی وارائه خدمات مطلوبتربه مشترکین گاز، با استفاده ازتوان وظرفیت
کارشناسان داخلی توانست خدمات وصول مطالبات،تسویه حساب اقلام تعمیراتی
وثبت داده های حفاظت از زنگ (دیتا لاگر) را بصورت الکترونیکی و دوسویه
طراحی وپیاده سازی نماید.
وی افزود:درطی همایشی که به همین منظور با حضوراعضای هیئت مدیره،روئسای واحدهای ستادی وادارات گازرسانی درمحل سالن اجتماعات گازگلستان برگزار شدازنرم افزارهای مورد نظر رونمایی شد.
مدیرعامل گازگلستان درخصوص اهمیت نرم افزارهای فوق گفت:اهمیت نرم افزارهای مذکور ازاین جهت می باشد که برای اولین باردرسطح شرکت ملی گازایران توسط کارشناسان گازگلستان تهیه شده است واین افتخارمهمی برای این شرکت می باشد که درحوزه الکترونیکی کردن خدمات خود همواره پیشرو بوده وتاکنون توانسته است تعداد زیادی ازخدمات خود را دربخش های مختلف الکترونیکی نماید.
شایان ذکراست دراین همایش از زحمات و تلاش کارشناسان دخیل درتوسعه خدمات الکترونیکی شرکت با اهداء لوح سپاس توسط مدیرعامل واعضاء هیئت مدیره به نحوشایسته ای قدردانی بعمل آمد.