محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به همراه معاون ارزیابی
انطباق و سرپرست اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات اداره کل با حضور در مرکز
سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی
شهروندان گلستانی بود.
گفتگو با واحد خبری صدا و سیمای مرکز گلستان در محل سامانه سامد استانداری گلستان سامانه
الکترونیکی سامد را سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان دانست وگفت
:از طریق این سامانه مردم می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری ،درخواست ها و
مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.
وی ادامه داد: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی
سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات
دستگاههای اجرایی به شهروندان مؤثر است.
دبیر شورای استاندارد گلستان خاطر نشان کرد: ارائه
پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاههای اجرایی است تا با
شناسایی این موارد از طریق مردم، جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامهریزی کنند.
مدیر کل استاندارد گلستان در
پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده
توسط هم استانیهای عزیز پاسخ و راهنمایی های لازم ارائه شد.
شایان ذکر است سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و
مسوولان بوده که از طریق این سامانه
شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با
مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند.