سامد فرايند پاسخگويي مديران به مردم و ارباب رجوع كوتاه مي شود .
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه
وشهرسازي استان گلستان :”حسين محبوبي “مدير كل راه و شهرسازي گلستان در گفتگو با واحد
خبرصدا و سيماي مركز گلستان در محل سامانه سامد استانداري گلستان در روز سه شنبه
مورخ26/4/96 گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسيدن به پاسخ در زمان كوتاه از جمله
فواید استفاده ازسامانه سامد است كه در ارایه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان
موثر است.
محبوبي افزود : ارائه پيشنهاد
،انتقاد وشکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاهها ي اجراي است تا
با شناسایی اين موارد از طریق مردم جهت
اصلاح و برطرف كردن موارد اشاره شده برنامه
ریزی تا رضایت
مندی مردم افزايش یابد.
وی بیشترین آمار تماسهاي وارده در سامانه سامد در حوزه اداره كل
راه وشهرسازي استان گلستان را تسريع در تحويل مسكن مهر ، آسفالت راه هاي روستايي ،
تسهيل در امر پرداخت وامهاي ساخت وساز دربافت هاي فرسود عنوان نمود.
توجه به حضور در سامانه سامد در اين روز كليه موارد بازگو شده توسط هم استانيهاي
عزيز پاسخ داده شد و تعدادي از آن جهت بررسي هاي لازم از مبادي قانوني تا حصول
نتيجه پيگيري و پاسخ هاي لازم به شهروندان گرامي ارائه مي شود .