محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به
همراه سرپرست اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات اداره کل با حضور در مرکز سامانه
ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی درخواست ها و
مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان گلستانی بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد
گلستان، محمود فرمانی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این دفتر و
ارتباط مستقیم با مردم گلستان، سامد را اقدامی بسیار مفید در جهت ارتباط مستقیم و
بی واسطه برای رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم جامعه با سهولت، سرعت وکیفیت مطلوب
عنوان نمود وافزود:سامانه سامد با هدف افزایش ارتباط مستقیم مردم با مسئولین راه
اندازی شده است که همه مردم در هر کجا که هستند می توانند ایده ها، پیشنهادات،
انتقادات، شکایات و درخواست های خود را مطرح و از مسئولین مطالبه کنند.
وی افزود: اين سامانه آسانترين، مطمئنترين و
سريعترين راه براي ثبت درخواستهاي مردمي و برقراري ارتباط با مديران استان است
که مردم بهجاي نوشتن نامه ميتوانند از آن استفاده کنند.
دبیر شورای استاندارد گلستان خاطر نشان کرد:
کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید
استفاده ازسامانه سامد است كه در ارایه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان موثر
است.
مدیر کل استاندارد گلستان در پایان اظهار کرد:
با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانیهای
عزیز پاسخ و راهنمایی های لازم ارائه شد.
شایان ذکر است سامانه الکترونیکی مردم و دولت
(سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان بوده که از طریق این سامانه
شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با
مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند.