مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان پیرو بازدیدهای میدانی از پایانه مسافری گرگان و بررسی کمی و کیفی خدمات به مسافران و در نشستی با صنوف مسافری استان، این تشکل ها را ملزم به رعایت حقوق و پاسخگویی مناسب به مسافران کرد.
عادل مصدقی گفت: حضور مستمر مدیر یا فرد
پاسخگو در شرکت، تاکید بر صدور بلیط، استفاده از لباس فرم، بغل نویسی ناوگان
اتوبوسی و نظارت بر عملکرد دلال ها تحت نظر شرکت از مهمترین مواردی است که پرداختن
و رعایت آنها حقوق شهروندی مسافران را تامین می کند.
پاسخگو در شرکت، تاکید بر صدور بلیط، استفاده از لباس فرم، بغل نویسی ناوگان
اتوبوسی و نظارت بر عملکرد دلال ها تحت نظر شرکت از مهمترین مواردی است که پرداختن
و رعایت آنها حقوق شهروندی مسافران را تامین می کند.
وی، هدف از این اقدامات را، ارتقای وضعیت
موجود بخش مسافری و جلب رضایت مردم بیان کرد.
تشکل های صنفی مسافری گلستان نیز در این
نشست با برشمردن مسایل پیش روی شرکت ها، ناوگان و رانندگان بخش، اصلاح نرخ های
مسافری را مهمترین راهکار رفع آنها برشمردند و گفتند که با اصلاح نرخ های
کرایه؛ فعالیت های این بخش نیز توسعه می یابد.
2750 راننده فعال با حداقل میانگین سنی 45
سال، 70 شرکت حمل و نقل، 190 دستگاه اتوبوس، 650 دستگاه مینی بوس و 820 دستگاه
سواری در بخش مسافری استان فعالیت دارند.