سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.

مدیران مدارس عامل و کلید توسعه در جامعه هستند

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=231370کپی به کلیپ‌بورد

مدیران مدارس عامل و کلید توسعه در جامعه هستند

مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه مدیران مدارس عامل و کلید توسعه در جامعه هستند گفت: لازمه ی کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدرسه ایجاد تغییرات مدیران درنگرش ،توانایی ها ،دانش مدیریتی و سایر ابعاد شخصیتی آنان است .

محمد رضا وطنی در جمع 130 مدیر مجری طرح تعالی مدیریت آموزشگاه های استان  گفت:مدیران ما باید تربیت و عوامل تربیت را به خوبی شناسایی نمایند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ؛وی با اشاره به اینکه لازمه کیفیت بخشی در مدارس ، تغییر مثبت بوده و تعالی جز با تغییر امکان پذیر نیست لذا باید روش های قدیمی و نگاه های قدیمی را عوض کرده به سمت رشد مثبت پیش برویم.

وی افزود : به منظور کیفیت بخشی به فعالیت هایی که در مدارس انجام می شود، این طرح مطرح شده و در همه استان ها اجرا می شود.

به گفته وی ؛  برای موفقیت در این طرح به کمک سه رکن اصلی در مدارس یعنی انجمن اولیا ، شورای معلمین و شورای دانش آموزی و همچنین کمک خانواده ها با بررسی و تحلیل وضع موجود در مدارس و تعریف وضع مطلوب هدف آینده را ترسیم و به سوی آن گام برداریم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در ادامه افزود: وظیفه معلم صرفاً انتقال دانش و حفظ آن توسط دانش آموزان نیست بلکه باید بگونه ای عمل کنیم که آثار فعالیت های ما در مدارس ، در رفتار دانش آموزان قابل مشاهده باشد.

وطنی اذعان داشت: هدف نهایی در آموزش و پرورش رشد سیاسی، اجتماعی، بهداشتی، تربیت بدنی و اخلاقی است و در حقیقت آموزش و پرورش می خواهد دانش آموزان را برای یک زندگی پاک تربیت و آماده نماید.

وی خطاب به مدیران برگزیده جهت اجرای طرح تعالی مدیریت آموزشگاه گفت: دو پرسش اساسی آموزش پرورش این است که مدرسه چه وظایفی در قبال اولیا دارد و خروجی مدارس ما باید چگونه باشد ؟
وی افزود: کیفیت بخشی در مدارس دو بعد دارد که یک بعد آن درون مدرسه و بعد دیگرش بیرون از مدرسه را در برمی گیرد .
مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به این که تعالی درحقیقت رشد به سمت مثبت و بالا است ؛ اذعان نمود : تا زمانی که شرایط بیرونی مدرسه را آماده و مهیا نکنیم تغییرات درونی به کندی صورت می گیرد و تا وقتی که تلاش هایمان رنگ و بوی الهی نگیرد به جاودانگی نمی رسیم .

 

 

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار