مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با حضور در مرکز سامد، به ارتباطات تلفنی مردم پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی امروز با حضور در ساختمان سامد به طور مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داد و به بررسی مشکلات آنان پرداخت. بر اساس این گزارش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونین و کارشناسان خبره این اداره کل ضمن ارتباط مستقیم با مردم به مشاوره، راهنمایی و پاسخگویی به مردم پرداخت و دستور پیگیری مطالبات آنان را صادر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه حضور در مرکز سامد اظهار کرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به عنوان امانت و فرصت برای خدمتگذاری بیشتر است و قبول مسئولیت در نظام اسلامی یعنی ارائه خدمت بیشتر به مردم.
لازم به ذکر است موضوعات مطرح شده در این ارتباط تلفنی شامل مسائل کارگری و کارفرمایی، اشتغال، شرکت های تعاونی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، کارآفرینی، هدایت شغلی، مسائل فرهنگی و ورزشی کارگران و… بود.
سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) به منظور ارتباط مستقیم مردم با دولت ایجاد شده است و مردم می توانند ضمن تماس با شماره 111 موضوعات و مسائل خود را مطرح نمایند.