به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان،
تیم نظارتی این مدیریت از درمانگاه یادگار امام (ره)کردکوی بازدید کرده و
فرایندهای مرتبط با امور درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را پایش نمود.
تیم نظارتی این مدیریت از درمانگاه یادگار امام (ره)کردکوی بازدید کرده و
فرایندهای مرتبط با امور درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را پایش نمود.
در این بازدید که کارشناسان درمان ، کلینیک ، پاراکلینیک ، دندانپزشکی وبهبود کیفیت حضور داشتند فرایندهای موجود در این حوزه ها بررسی شد .
دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با بیان اهمیت پایش مدارم فرایندها ،آن را یکی از اصول سیستم مدیریت کیفیت دانسته و افزود: اگر قرار است خدمات باکیفیت به بیمه شدگان ارائه نماییم باید با بررسی دائمی فرایندها ، مراقبت نماییم که بهبود مستمر اتفاق بیفتد.
وی تحول در سازمانها را در واقع تحول در فرهنگ سازمانی دانست و تاکید کرد تا فرهنگ سازمانی ما به سمت مشتری مداری واقعی میل پیدا نکند ، نمی توانیم کیفیت واقعی را از خدمات انتظار داشته باشیم
.