ایرج حیدریان مدیرعامل به همراه معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان به صورت تلفنی مستقیما با مردم فهیم به گفتگو پرداخت و درخواستهای آنان را مورد رسیدگی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، “ایرج حیدریان” در گفتگو با پایگاه خبری شرکت گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و به حداقل رسیدن زمان ثبت گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.
گفتنی است تماس هایی از سراسر استان توسط مدیرعامل و معاونین شرکت آب فاضلاب گلستان پاسخ داده شد و برخی از مشترکین نیز از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته نیز دیدار چهره به چهره با مردم فهیم استان را در برنامه داشته که مشترکین می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را مطرح نمایند.