نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

گفتگوی تلفنی شهروندان گلستان با مدیرعامل آب و فاضلاب استان از طریق سامانه سامد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=574931کپی به کلیپ‌بورد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گلستان امروز با حضور در مرکز
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان به طور تلفنی با شهروندان به گفتگو پرداخت و
درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی
شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس “محمدهادی رحمتی” در گفتگو با
پایگاه خبری شرکت گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی
واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.
مهندس رحمتی افزایش رضایتمندی مردم را از
مهمترین دستاوردهای این سامانه برشمرد و افزود: تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و
به حداقل رسیدن زمان ثبت گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.
گفتنی است؛ بیشترین درخواست های مطرح شده از
سوی شهروندان در مورد افت فشار در شبکه توزیع آب
و تقسیط حق انشعاب و دلایل نظارت نظام مهندسی بر نصب انشعاب آب و فاضلاب بوده که
توسط مدیرعامل آبفا گلستان پاسخ داده شد و برخی از شهروندان نیز از تلاش های شرکت
آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است؛ مدیرعامل آب و فاضلاب شهری
استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته پاسخگوی شهروندان فهیم استان می باشد و
شهروندان می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را پیگیری نمایند.  

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار