به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، جلسه کارگروه پیشخوان خدمات دولت با حضور معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و رييس محترم هيات بازرسي مستقر در استانداري برگزار شد.
دکتر مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این خصوص گفت: جلسه امروز درخصوص واگذاري خدمات قابل ارايه دستگاههاي اجرايي استان به دفاتر پيشخوان خدمات دولت (شهري وروستايي) و دفاتر ICT روستايي استان برگزار شد.
دکتر مومنی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات انجام گرفته در خصوص دفاتر ICT روستائی و دفاتر پیشخوان شهری و روستائی گفت: در حال استان گلستان داراي 142 دفتر پيشخوان شهري و 13 دفتر پيشخوان روستايي و 401 دفتر ICT روستايي مي باشد و مسير توسعه و پيشرفت دفاترICT روستایی بايد حركت به سمت پیشخوان شدن باشد و اهتمام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، استانداری و دیگر ارگان های مرتبط، ایجاد جایگاه مناسب برای دفاتر با تبدیل دفاتر به پیشخوان مي باشد.
در اين جلسه مهندس ربیعی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گفت: تمام هدف دفاتر پیشخوان دولت، به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های خدمات رسانی، ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به مردم با دقت و سرعت بالا بوده و هدف از واگذاري خدمات به دفاتر پيشخوان تسريع در كار ارباب رجوع و افزايش رضايتمندي مي باشد.