به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان ، پیرو دعوت مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان ، رابط سامد مدیریت درمان در مرکز سامد حضور یافت .
دراین برنامه آموزشی که با هدف ارتقای سطح پاسخگویی به هم استانیهای عزیز و آشنایی رابطین سامد با فرایند سامانه مذکور برگزار شد ، بهمن توماج رئیس وکارشناس ارشد اداری مدیریت درمان گلستان حاضر و نسبت به فرایندهای جاری این حوزه اطلاعات کافی را کسب نمود.
سامد که همان سامانه ارتباط ملت و دولت است مجرایی است جهت انتقال شکایات ، درخواستها ، پیشنهادها و انتقادها و با توجه به ضرورت استقرار دولت الکترونیک و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی ارتباط ، این روش یکی از کارامد ترین روشها بوده که طی سالهای گذشته همواره با انعکاس مطالب و دریافت پاسخ ، ارتباط ملت و دولت برقرار بوده است.
دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با استقبال از سیستم های کنترلی ونظارتی ، آنها را یاریگر سازمانها درارائه هرچه بهتر خدمات برشمرد و از خدمات سازمانهای بازرسی و نظارتی که درحکم چشمان بیدار وگوشهای شنوای نظام هستند تقدیر و تشکر کرد.
وی پاسخگویی را وظیفه مسئولین دانست و اختصاص وقت و زمان ویژه به پاسخگویی را امری عادی برشمرد و تاکید کرد که مطالبات مخاطبین هر سازمان باید شنیده شود و در برنامه ریزیها لحاظ شود تا بتوانیم به رضایت مطلوب درسطح مخاطبین دست یابیم.