مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب
استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 27 هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی
به مشتریان CRM از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد .
ابوالفضل رحیمی با اعلام این
خبر افزود: از ابتدای سال 1403 تاکنون ، بیش 27هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه
پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس 122 انجام شده است که از این مقدار 11375 مورد
مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از15437 مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب
و288 مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب
استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان
گرگان با 55 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد14920 مورد
حادثه در شهر و روستاهای گرگان و 4100 حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی
شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
رحیمی در ادامه به تبیین نوع
گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ،
نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش
آبفا گلستان در این مدت بوده است.
این مقام مسئول در خصوص حوادث
در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با 288 مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب
بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.
رحیمی در پایان اظهار داشت : با
اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان مردم شریف استان می توانند تمام
خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد 122 دریافت نمایند.