نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مخاطبان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=403434کپی به کلیپ‌بورد

پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مخاطبان

مدیرعامل به همراه معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در مرکز
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان به صورت تلفنی مستقیما با مردم
فهیم به
گفتگو پرداخت و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

ابوالفضل رحیمی گفت:
سامانه الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران
دستگاه های اجرایی می باشد. تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و به حداقل رسیدن زمان ثبت
گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

گفتنی است تماس هایی از سراسر استان توسط مدیر عامل ، معاونین و مدیران شرکت آب فاضلاب گلستان پاسخ داده شد و برخی از مشترکین
نیز از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب
استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته نیز دیدار چهره به چهره با مردم فهیم
استان را در برنامه داشته که مشترکین می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را
مطرح نمایند.

 

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار