در چهارمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استانداری گلستان، شرایط و فرآیند اتصال خدمات الکترونیک استانداری گلستان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند بررسی شد.
در این جلسه که در روز چهارشنبه دوازدهم بهمن با ریاست حاجی گلدی کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان برگزار شد، در خصوص فهرست خدمات قابل ارائه استانداری گلستان از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هچنین فرآیند و زمان بندی اجرای آن بررسی و تصمیم گیری شد.
حاجی گلدی کر در این جلسه گفت: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، از گام های بلند دولت سیزدهم در توسعه دولت الکترونیک است که نقش مؤثری در تسهیل دسترسیهای مردم به اطلاعات و خدمات در بخشهای مختلف اداری دارد.
وی افزود: خدمات استانداری گلستان به زودی از طریق درگاه my.gov.ir قابل استفاده برای مردم خواهد بود.
گفتنی است پنجره ملی خدمات دولت هوشمند،در حقیقت بستر مشترکی است که تبادل اطلاعات و ارائه خدمات میان سازمانهای دولتی به صورت امن و در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران، درگاه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند را به نحوی طراحی نموده است که کاربران بتوانند با یکبار ورود به تمامی امور و نیازمندیهای خود به خدمات دولتی از جمله کسب مجوزها، مشاهده ابلاغیهها و نامهها، امور مالیاتی و دریافت خدمات دولتی و با استفاده از تلفن همراه و رایانه به صورت شبانهروزی دسترسی داشته باشند.