نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

بیش از 25 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=450503کپی به کلیپ‌بورد

 مدیر دفتر
مدیریت ارتباط با مشتریان  شرکت آب و
فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 25 هزار تماس تلفنی از ابتدای  سالجاری تاکنون خبر داد .

. به
گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، ” علی
اکبر پورعباسی  ” در گفتگو با پایگاه
خبری شرکت افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ، بیش از 25 هزار تماس تلفنی در سامانه
122 انجام شده است که از این مقدار  11851
مورد در حوزه شهری ، 2613مورد در روستاها و 11146 مورد در حوزه های دیگر چون
فاضلاب  ثبت و رسیدگی شده است.  
                       
مدیر دفتر
مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 60 درصد
بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد 8670 حادثه در شهر گرگان و 1478
حادثه در شهر گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهر اختصاص
داشته است .
 پور عباسی
در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله
انشعاب، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده
توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در ای مدت بوده است.
 مدیر دفتر
مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر
گرگان با بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب
بوده است.
 پور عباسی در پایان
اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و
انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت
اطلاع دهند .
 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار