مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از راه اندازی 34 دفتر پیشخوان شهری و روستایی در یک سال اخیر در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و
فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی اظهار کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت؛
دفاتری هستند که توسط بخش خصوصی اداره می شوند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات
الکترونیک به مردم است و همه دستگاه های اجرایی دولتی موظفند خدمات شناسه دار خود
را از طریق این دفاتر به مردم ارائه کنند.
فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی اظهار کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت؛
دفاتری هستند که توسط بخش خصوصی اداره می شوند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات
الکترونیک به مردم است و همه دستگاه های اجرایی دولتی موظفند خدمات شناسه دار خود
را از طریق این دفاتر به مردم ارائه کنند.
وی تصریح کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، نقش
دفاتر پیشخوان خدمات دولت از هر زمان دیگری برجسته تر شد که با اقدامات انجام شده
در ایجاد زیرساخت های توسعه دولت الکترونیک، دفاتر توانستند خدمات غیرحضوری ادارات
را به مردم ارائه کنند.
دفاتر پیشخوان خدمات دولت از هر زمان دیگری برجسته تر شد که با اقدامات انجام شده
در ایجاد زیرساخت های توسعه دولت الکترونیک، دفاتر توانستند خدمات غیرحضوری ادارات
را به مردم ارائه کنند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات
استان گلستان با اشاره به تصویب آئین نامه جدید تاسیس دفاتر پیشخوان خدمات دولت
اظهار کرد: با ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر سهولت دسترسی به خدمات دفاتر بیش از پیش
فراهم شده است.
استان گلستان با اشاره به تصویب آئین نامه جدید تاسیس دفاتر پیشخوان خدمات دولت
اظهار کرد: با ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر سهولت دسترسی به خدمات دفاتر بیش از پیش
فراهم شده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تا به حال 20
پروانه شهری و 14 پروانه روستایی صادر شده است که در حال ارائه خدمات به مردم
استان می باشند.
پروانه شهری و 14 پروانه روستایی صادر شده است که در حال ارائه خدمات به مردم
استان می باشند.