مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: امکان ثبت و رسیدگی به شکایات مربوط به سوانح و حوادث جاده ای استان در دو حوزه راهداری و حمل و نقل برون شهری با ایجاد سامانه ای به همین نام در اداره کل فراهم شده است.
“مهدی میقانی” روز چهارشنبه در حاشیه جلسه آموزشی سامانه
ثبت و رسیدگی به شکایات جاده ای که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در مصاحبه با
پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: این سامانه با هدف تسریع و تسهیل پاسخگویی
به شکایت های مخاطبان برقرار شده تا ظرف مدت یک هفته بررسی و با پاسخ مناسب رصد و
رسیدگی شود.
وی با
بیان اینکه سامانه یاد شده سامانه ای مشترک با دستگاههای خدمات رسان مرتبط است،
افزود: شکایت های رسیده طبق مستندات بررسی
و رسیدگی شده و از پاسخ های کلیشه ای و تکراری جلوگیری خواهد شد.
این مقام مسوول گلستانی خاطرنشان کرد که روال
رسیدگی شکایت ها از ابتدا تا ثبت پاسخ نهایی برای مخاطبان در سامانه قابل مشاهده
است.
میقانی یادآورشد: مخاطبان برای دستیابی به این
سامانه لازم است با تلفن گویای 141 مربوط به مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و
نقل جاده ای اداره کل تماس داشته باشند.